دادستان‌های ایتالیا که به نظر می‌رسد مدارک و شواهد کافی برای اثبات فساد اخلاقی برلوسکنی در اختیار دارند، دیروز خواسته خود را مبنی بر محاکمه فوری سیلویو برلوسکنی ، نخست‌وزیر ایتالیا، متهم به فساد اخلاقی بویژه ارتباط جنسی با دختر 17 ساله مراکشی و سوءاستفاده از قدرت اعلام کردند. به گزارش الجزیره، به دنبال این درخواست فشارهای وارده بر کابینه متمایل به راست و رو به انحطاط برلوسکنی 74ساله، تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۵۱۱۶

ادموندو بروتی لیبراتی، دادستان میلان، اعلام کرده است مدارک و شواهد کافی برای اثبات فساد اخلاقی برلوسکنی در اختیار دارد.

در زمینه پرونده فساد اخلاقی نخست‌وزیر ایتالیا، دادستان‌های این کشور اعلام کرده‌اند برلوسکنی با تحت فشار قرار دادن پلیس، زمینه آزادی کریمه المحروق معروف به روبی را که به اتهام سرقت زندانی شده بود، فراهم کرده است. براساس اعلام دادستان‌های ایتالیا دلیل این اقدام برلوسکنی، نگرانی و ترس او از فاش‌شدن رابطه نامشروع خود با روبی - که سن قانونی ندارد - بوده است.

برلوسکنی در آن زمان گفته بود که این دختر خواهرزاده حسنی مبارک، رئیس‌جمهور مصر است. اگر خواسته دادستان‌های ایتالیا در رابطه با محاکمه فوری برلوسکنی پذیرفته شود، قاضی دادگاه 4 روز فرصت تصمیم‌گیری خواهد داشت و دادگاه رسیدگی به پرونده برلوسکنی طی چند ماه آینده برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها