پدر معتاد، شیشه عمر فرزندش را شکست

مرد معتادی که هنگام مصرف ماده مخدر شیشه کودک یکساله‌اش را کشته بود، به اتفاق همسرش در یک خودروی دزدی دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، ماموران یگان گشت انتظامی در محله نازی‌آباد تهران با ظنین شدن به زن و مردی که سوار یک خودروی پراید بودند، آن را متوقف کرده و پس از استعلام، متوجه شدند این خودرو سابقه سرقت دارد.
کد خبر: ۳۸۴۹۰۹

با تحویل هر دو متهم به کلانتری 130 نازی‌آباد، آنها خودشان را زن و شوهر معرفی کردند و مرد جوان گفت خودرو را از دوستش امانت گرفته و از مسروقه بودن آن اطلاعی ندارد. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، این زوج برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی شدند.

با شروع تحقیقات و احضار خانواده این زوج به پلیس آگاهی، پدرزن جوان عنوان کرد، دختر و دامادش مدتی قبل فرزند یکساله خود به نام پیمان را به قتل رسانده و از آن زمان متواری شده‌اند. در پی این اظهارات، موضوع به بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تهران گزارش و تحقیق از زوج متهم آغاز شد. مرد متهم در تحقیقات گفت: فرزند یکساله‌ام پیمان در آغوشم بود که در یک لحظه بی‌احتیاطی کردم و او به زمین افتاد و فوت کرد. در پی این اظهارات، در حالی که متهمان می‌کوشیدند راز این جنایت را مخفی نگه دارند، سرانجام مادر این کودک زبان به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه در منزلمان در هشتگرد بودیم که شوهرم حامد به قصد مصرف مواد مخدر شیشه وارد اتاقی شد که فرزندمان آنجا خوابیده بود. با او مشاجره کردم تا مانعش شوم که به یکباره پسرم از خواب بیدار شد و شروع به گریه کرد و حامد که حالت عادی نداشت، برای ساکت کردن کودک، گردنش را گرفت و او را به زمین کوبید. وی افزود: پس از این حادثه، پیمان ـ کودک یکساله ـ را به بیمارستان بردیم اما دیر شده بود و او جان باخت و شوهرم مرا مجبور کرد از بیمارستان فرار کنیم. در پی این اعترافات، مرد متهم نیز عنوان کرد، چون نمی‌توانسته صدای گریه بچه‌اش را تحمل کند، او را به قتل رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها