در شیراز خاتمه یافت

جشن فجر و برترین های شبکه جهانی جام جم

در سومین شب جشن فجر و برترین های شبکه جهانی جام جم ، امیر جعفری بازیگر هنرمند سریال زیر هشت جایزه برترین بازیگر مرد سریال های شبانه شبکه جهانی جام جم را از دست مدیر این شبکه دریافت کرد.
کد خبر: ۳۸۴۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم آخرین شب از سه گانه جشن فجر و برترین ها ی شبکه جهانی جام جم در شیراز برگزار و هنرمندان برتر این شبکه در سال 89 که از نگاه مخاطبان برگزیده شده بودند لوح تقدیر و یادمان جام جم و جوایز خود را دریافت کردند .

در این شب که آخرین نوبت اهدا جوایز هنرمندان برتر شبکه جهانی جام جم بود لوح تقدیر و یادمان این شبکه به همراه جوایز پیش بینی شده به ترتیب به هنرمندان زیر اهدا شد:

1- امیر جعفری به خاطر ایفای نقش هنرمندانه در سریال زیر هشت به عنوان بازیگر برتر مرد سریال های شبانه

2- روناک یونسی به خاطر ایفای نقش هنرمندانه در سریال خانه بی پرنده به عنوان بازیگر برتر زن سریال های شبانه

3- محمد علی اینانلو به خاطر برنامه تخصصی ایران جهانی در یک مرز به عنوان برترین مجری برنامه های تخصصی

4- محمد رضا اسماعیلی به خاطر اجرای برنامه آفتاب مهربانی به عنوان برترین مجری مرد برنامه های زنده عمومی

5- الهام صفوی زاده به خاطر اجرای برنامه خانه مهر به عنوان برترین مجری زن برنامه های زنده عمومی

6- محمد رضا شفیعی تهیه کننده سریال فاصله ها به عنوان برترین تهیه کننده سریال های شبانه

7- مصطفی صبوحیان تهیه کننده برنامه صفحه کلید به عنوان برترین تهیه کننده برنامه های زنده تخصصی

8- آسیه مزینانی تهیه کننده برنامه خانه مهر به عنوان برترین تهیه کننده برنامه های زنده عمومی

9- محمد خدادی تهیه کننده برنامه در کوچه پس کوچه های شهر به عنوان برترین تهیه کننده برنامه های تولیدی

مجید رجبی معمار مدیر شبکه جهانی جام جم در هشتمین جشن برترین های این شبکه که از تاریخ 16 تا 18 بهمن در مجموعه تالار حافظ در شهر شعر و ادب شیراز برگزار شد هر شب از تعدادی از نخبگان فرهیختگان و خانواده های معزز شهدا تجلیل و قدردانی یه عمل آورد .

در سومین شب این جشن نیز از خانواده شهید عباس دوران , دکتر جعفر مهراد ,احمد رضا طالبیان و سعید گودرزی تجلیل یه عمل آمد.

هنگام تجلیل از خانواده شهید عباس دوران گفته شد،استقرار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود امنیت و آسایش کشور مرهون شهدایی چون عباس دوران است که تجلیل از خانواده وی احترام به مهد تربیت این شهید بزرگوار است.

فرهیخته ارجمند دکتر مهراد که چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران است در حوزه سیستم ها و مدیریت اطلاعات منشا اثر و خدمات ارزشمندی به کشور عزیز و مردمان خردمند آن بوده است که به همین منظور مجید رجبی معمار مدیر شبکه جهانی جام جم از این استاد گرانسنگ کشورمان تقدیر یه عمل آورد.

سپس محمد رضا طالبیان ورزشکار افتخار آفرین کشورمان به خاطر کسب مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو در رشته ورزشی قایقرانی تجلیل شد و در خاتمه از همکاری های دفاتر صدا و سیما در کشورهای ترکیه ،آذربایجان ،تاجیکستان و مسکو و دفتر نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در لندن و اقای گودرزی مدیر ارزشمند این نمایندگی تجلیل یه عمل آمد.

از نکات ویژه این جشن حضور آسیه مزینانی تهیه کننده برنامه خانه مهر با دریافت سه جایزه رکوردزنی توانست نگاه مخاطبان شبکه جهانی جام جم را به سوی خود را جلب کرد.

معرفی بازیگران برتر شبکه جهانی جام جم در دومین شب جشن فجر و برترین ها 

درعین حال در دومین شب از برگزاری این جشن فریبرز عرب نیا برای ایفای نقش مختار به عنوان برترین بازیگر مرد و رویا نونهالی به خاطر بازی در سریال ساختمان 85 عناوین برتر بازیگر مرد و زن شبکه جهانی جام جم در سال 89 را به خود اختصاص دادند.

بنا به همین گزارش در این جشن لوح تقدیر و یادمان جام جم به هنرمندان زیر تعلق گرفت:

1. فریبرز عرب نیا به خاطر ایفای هنرمندانه نقش مختار در سریال فاخر مختارنامه به عنوان برترین بازیگر مرد

2. رویا نونهالی به خاطر ایفای نقش هنرمندانه در سریال ساختمان 85 به عنوان برترین بازیگر زن

3. حمید رضا شکار سری به خاطر حضور داهیانه و ثمربخش در برنامه های گروه فرهنگ و تاریخ شبکه جهانی جام جم به عنوان کارشناس برتر در برنامه ادبی چکامه

4. دکتر تورج زرگر به دلیل حضور موثر و مفید در برنامه های گروه اجتماعی و خانواده شبکه جهانی جام جم به عنوان کارشناس برتر در برنامه خانه مهر

5. امیر حاج رضایی به دلیل حضور هوشمندانه و مثمرثمر در برنامه های گروه ورزش و سرگرمی شبکه جهانی جام جم به عنوان کارشناس برتر برنامه گزارش ورزشی

6. حجه الاسلام و المسلمین کازرونی به دلیل حضور عالمانه و آگاهی بخش در برنامه های گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام جم به عنوان کارشناس برتر برنامه روشنا

7. شکیب نصرالله به دلیل حضور ثمربخش و مفید در برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی جام جم به عنوان کارشناس برتر برنامه دوستان

8. محمود فلاح به عنوان برترین تهیه کننده سریال هفتگی به خاطر سریال فاخر مختارنامه

9. آسیه مزینانی یک بار به دلیل اخلاق مدار بودن برنامه خانه مهر و بار دیگر به عنوان اگاهی بخشی موثر در همین برنامه دو جایزه به عنوان تهیه کننده برتر دریافت کرد.

10. محمد خدادی به دلیل امید بخش بودن برنامه آفتاب مهربانی جایزه تهیه کننده برتر را به خود اختصاص داد.

در شب دوم این جشن که با استقبال شایان توجه مردم شیراز مواجه شد، مجید رجبی معمار مدیر شبکه جهانی جام جم قدردانی و سپاس خود را به اشخاص ویژه ای تقدیم کرد که به ترتیب عبارت بودند از:
 
1. سید داودمیر باقری کارگردان سریال های فاخری همچون امام علی (ع) ، معصومیت از دست رفته و مختارنامه به پاس یک عمر تلاش هنرمندانه در تولید برنامه های ماندگار

2. دکتر باقر لنکرانی وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به خاطر تلاش های محققانه در گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

3. دکتر محسن تبرائیان به پاس همکاری، همراهی و همدلی صمیمانه در تقویت طرح ها و برنامه های شبکه جهانی جام جم

4. طالب نعمت پور به خاطر کسب مدال طلای بازی های اسیایی گوانگجو در رشته کشتی فرنگی و افتخار آفرینی برای میهن عزیز اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها