فقر شدید مانع از جراحی این جوان از زمان تولد شده بود

خروج جنین انسان از شکم جوان 22 ساله کرمانی

یک جنین انسان هفته گذشته از شکم یک جوان 22 ساله کرمانی که عباس نام دارد، توسط پزشکان خارج شد. عباس سال‌ها، به‌دلیل فقر و تنگدستی درد طاقت‌فرسای این توده را در حالی تحمل می‌کرد که پس از ترک تحصیل مشغول کارگری و زندگی در کانکس همراه 6 نفر دیگر از اعضای خانواده زلزله‌زده‌اش بود.
کد خبر: ۳۸۳۷۳۳

عباس، که توده 8‌/‌1 کیلویی از شکم وی خارج شد با بیان این‌که از 6 ماهگی این تومور را در شکم خود تحمل کرده‌ است، گفت: در زمان کودکی پزشکان وجود غده در درون شکم من را تشخیص داده بودند، اما در 2 هفته پیش با احساس درد بسیار شدید در ناحیه شکم به پزشک مراجعه کردم و پزشکان دریافتند که یک توده بزرگ در شکم من وجود دارد.

وی که اهل روستای خانوک از توابع شهرستان زرند در استان کرمان است با بیان این‌که به علت فقر شدید در مقطع راهنمایی درس را رها کرده و به کارگری مشغول است، گفت: خانواده ما 5 فرزند دارد که 4 برادر و یک خواهر هستیم و تمامی اعضای خانواده با رها کردن درس، کارگری می‌کنیم. من با وجود این توده بزرگ در شکمم هرروز به‌عنوان یک کارگر ساختمانی کار می‌کردم ولی مجبور بودم درد بسیار زیادی را پس از بازگشت به منزل تحمل کنم.

این جوان 22 ساله ضمن تقاضای کمک از مسوولان افزود: به علت انجام عمل جراحی توانایی کار را از دست داده‌ام و نمی‌دانم با این حال چه به روز من و خانواده‌ام می‌آید.

توان پرداخت مخارج درمانی عباس را ندارم

مادر عباس نیز ضمن ابراز گله از بالا بودن مخارج پزشکی، افزود: قبلا چند بار عباس را به دکتر بردیم اما با افزایش این مخارج درمان و عدم توانایی مالی کافی، نتوانستیم معالجات را ادامه دهیم که این امر باعث رشد توده در شکم وی شد، همچنین به علت عدم آشکار بودن غده، کسی تشخیص صحیحی نمی‌داد.

رشد تدریجی جنین در بدن بیمار

مسعود مقدری، رئیس بیمارستان شهید باهنر کرمان، در رابطه با عمل جراحی انجام شده و شایعات فراوانی که درپی آن ایجاد شده است، گفت: این یک مورد نادر پزشکی است که به احتمال زیاد سلولی از جنین دیگر در جنین بیمار رسوخ کرده و در داخل شکم این فرد بیمار مانده است. این سلول از کودکی در شکم فرد بیمار رشد کرده که با توجه به فقر زیاد، خانواده بیمار توانایی پیگیری موضوع را نداشته‌اند و حتی با وجود درد زیاد، توده را در درون شکم خود تحمل‌کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها