احداث این پل یکی از آرزوهای مردم بویژه در فصول بارندگی بود

پل جورانگرم در محور سراوان افتتاح می‌شود

رئیس اداره راه و ترابری‌ سراوان گفت: پل جورانگرم در محور سراوان ـ سیرکان بزودی افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. به گزارش ایرنا، محمداکبر اربابی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بخش بم‌پشت شهرستان سراوان بویژه در فصول بارندگی و طغیان رودخانه‌ها، احداث پل منفرد جورانگرم است.
کد خبر: ۳۸۱۳۳۱

وی افزود: هم‌اکنون عملیات احداث پل منفرد جورانگرم با دارا بودن 2 دهانه 20 متری و یک دهانه 25 متری واقع در 80 کیلومتری سراوان در حال انجام بوده و روند اجرایی خوبی را طی می‌کند، به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود بزودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سراوان بیان کرد: هم‌اکنون اتصال تیرهای عرشه پل به طول 65 متر در گذر از رودخانه جورانگرم به اتمام رسیده است و عملیات آماده‌سازی و اجرای عرشه پل و دستک‌های هدایت آب طی ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث این پل ازآرزو‌های مهم مردم بم‌پشت برای سهولت تردد در فصول بارندگی و ارتباط آسان با مرکز سراوان بوده است.

اربابی با بیان این‌که احداث این‌گونه پل‌ها در سایر محورهای حوزه استحفاظی نیز لازم است، گفت: امیدواریم با تامین اعتبار لازم، این پل‌ها در مکان‌های مورد نیاز احداث و به بهره‌برداری بهینه مردم منطقه برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها