سرتیپ دوم گراوند در نشست خبری اعلام‌ کرد:

هلاکت 11 نفر از اشرار طی2هفته گذشته

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از آموزش اشرار توسط کشورهای خارجی خبر داد و گفت: نیروهای مرزبانی طی دو هفته گذشته 11 نفر از اشرار را که قصد ورود به کشور را داشتند به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۳۸۰۵۳۶

به گزارش فارس ، امیر سرتیپ دوم احمد گراوند امروز در یک نشست خبری با تشریح اقدامات دو روز گذشته مرزبانی در مرزهای شرق کشور در جمع خبرنگاران گفت:‌ طی چند روز گذشته و پس از عملیات موفقیت آمیز نیروهای مرزبانی که منجر به کشف دو تن و 540 کیلوگرم مواد مخدر شد و یک نفر از اشرار نیز در این عملیات به هلاکت رسید بستگان این اشرار به کمین و انتقام گیری از مرزبانان را داشتند.

وی افزود: با اعلام این خبر نیروهای مرزبانی به محل اعزام شده و طی دو ساعت درگیری موفق شدند سه نفر از اشار را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را نیز مجروح و دستگیر کنند.در این عملیات 4 قبضه اسلحه و 3 دستگاه موتور سیکلت کشف شد و یکی از نیروهای مرزبانی به صورت سطحی زخمی شد.با توجه به عملیات از طریق هوایی نیز نسبت به شناسایی و برخورد با این اشرار اقدام کردیم.

کشف بیش از یک تن تریاک در سراوان

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: طی گزارش مبنی بر ورود مواد مخدر در کشتگان سراوان نیروهای مرزبانی وارد عمل شده و پس از درگیری با اشرار و قاچاقچیان یک نفر را به هلاکت رسانده و دو قبضه اسلحه کلاشینکف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف کردند.

امیرگراوند افزود: تعدادی از اشرار با توجه به اقدام به موقع مأموران مرزبانی به کشور پاکستان فرار کردند. در این عملیات یک تن و 330 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان و اشرار کشف شد.

این مقام مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در مجموع طی 24 ساعت گذشته 4 نفر از اشرار به هلاکت رسیده، 3 نفر از آنان دستگیر و 5 قبضه اسلحه به همراه 4 دستگاه موتور سیکلت و دو دستگاه خودرو کشف شده است.

امیر گراوند گفت: اشرار شرق کشور نیروهای آموزش دیده و مورد حمایت کشورهای خارجی هستند اما نیروهای مرزبانی با آمادگی کامل برای مراقبت و امنیت مرزها حضور دارند.طی دو هفته گذشته 11 نفر از اشرار در مرزهای کشور توسط نیروهای مرزبانی به هلاکت رسیده‌اند.

جانشین فرمانده مرزبانی به اشرار هشدار داد: دست از شرارت برداشته و از قاچاق مواد مخدر خودداری کنند در غیر این صورت با برخورد قاطع و محکم مرزبانان مواجه خواهند شد.

این مقام نیروی انتظامی از مرزبانان کشور افغانستان و پاکستان خواست تا از فعالیت اشرار در مرزهای این کشورها جلوگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها