یوسفی از ملارد: شهرک طلایی سرآسیاب ملارد پر از موادفروش و اراذل و اوباش شده است. مسوولان به این مهم رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۷۴۲۸۸

اسدیان از همدان: سرپرست یک خانواده 4 نفری هستم. حساب خود را برای دریافت یارانه ثبت کرده، ولی هیچ مبلغی برای من واریز نشده است. چرا؟

یک پزشک متخصص: در جواب دکتر نیک‌بین باید بگویم، داروخانه هم روی دارو سود می‌گیرد و هم حق فنی دریافت می‌کند. هم کار شما اشتباه است و هم کار متخصصی که 20 هزار تومان و بیشتر ویزیت دریافت می‌کند.

پژوهیانی از تهران: بازنشسته شهرداری هستم. به خاطر بیماری اعصاب که دچار آن شدم به مدت 35 روز در بیمارستان بستری بودم که بعد از این مدت برای ترخیص من یک ودیعه یک میلیون و 700 هزار تومانی طلب کردند که عاجز از پرداخت آن بودم. اداره رفاه نیز هنوز نماینده خود را برای تسویه‌حساب من نفرستاده است. چرا؟ مسوولان شهرداری کمی بیشتر به حال بازنشستگان رسیدگی کنند.

مهرداد از تهران: برای صرفه‌جویی در مصرف برق برای گرفتن لامپ کم‌مصرف به اداره برق جنت‌آباد تقاطع کاشانی مراجعه کردم که متاسفانه گفتند دیگر لامپ کم‌مصرف نمی‌آورند. لطفا مسوولان در این زمینه اقدام کنند.

‌هادی از رشت: چرا مسوولان نسبت به تخریب قبور قبرستان وادی‌السلام قم از خود واکنش نشان نمی‌دهند؟

گودرزی از شیراز: محله‌های پایین‌شهر شیراز مخصوصا ده پیاله مملو از موادفروش و معتاد شده است و امنیت شهروندان نیز با خطر روبه‌رو شده است. مسوولان نیروی انتظامی در این خصوص اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها