شهادت مامور آگاهی در حمله 10 مهاجم اوباش

اوباش روز پنجشنبه با حمله به یک مامور پلیس آگاهی که برای جستجوی دختر گمشده به جنوب تهران رفته بود، او را هدف اصابت گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.
کد خبر: ۳۶۹۶۴۹

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران درباره این حادثه به «جام‌جم» گفت: چندی پیش والدین یک دختر با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی شکایتی ارائه و عنوان کردند فرزند آنها مفقود شده و تلاش خانواده برای یافتن دخترشان بی‌نتیجه بوده است.

محمدیان افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، ماموران جستجو برای یافتن دختر جوان را آغاز کردند و هنگامی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، غروب روز پنجشنبه والدین این دختر بار دیگر با حضور در پلیس آگاهی عنوان کردند پدر پسری به نام یاشار با آنها تماس گرفته و تهدید کرده است راحله، دخترمان با پسر وی قصد ازدواج دارند و باید همین امشب در دفتر ازدواج و طلاق حاضر شویم و با ازدواج آنها موافقت کنیم.

دستور قضایی

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: پس از این اظهارات، موضوع به قاضی پرونده گزارش شد و وی دستور بازرسی خانه در خیابان عباسی را صادر کرد.

بنابر این 2 نفر از ماموران با مراجعه به منزل متهم و ارائه کارت شناسایی و حکم جلب پدر یاشار (مرد تماس‌گیرنده) از وی خواستند محل اختفای پسرش و راحله (دختر گمشده) را به آنها نشان دهد و برای توضیحات در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران حضور پیدا کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: پدر یاشار پس از مشاهده حکم جلب با یکی از ماموران درگیر شد و در این هنگام اقوام متهم که تعدادشان به 10 نفر می‌رسید، با چاقو و قمه به سوی 2 مامور پلیس حمله‌ور شدند.

سرهنگ محمدیان اضافه کرد: با حمله اوباش به ماموران پلیس آگاهی، یکی از کارآگاهان پلیس با شلیک تیر هوایی قصد ایجاد نظم را داشت که در ادامه این درگیری، یکی از مهاجمان سلاح مامور را از دستش خارج کرد و استوار احمد طالبی از ماموران پلیس آگاهی را از ناحیه گردن هدف اصابت گلوله قرار داد که وی به شهادت رسید.

در پی این اقدام تبهکارانه و درخواست نیروی کمکی، بلافاصه ماموران با عزیمت به محل، 10 نفر از عاملان این حادثه را که پس از شهادت مامور انتظامی از محل متواری شده بودند، یکی پس از دیگری در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران یادآور شد: با دستور قضایی تحقیق از 10 متهم دستگیر شده که برخی از آنها دارای سابقه شرارت هستند، ادامه دارد تا مشخص شود کدام یک از مهاجمان به مامور پلیس شلیک کرده است.

محمدیان افزود: شهید طالبی از ماموران زحمتکش پلیس آگاهی تهران بود که چند روز دیگر فرزند وی به دنیا می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها