قاتل حرفه‌ای سومین جنایت را هم رقم زد

مردی که در جریان مشاجره خیابانی جوانی را در یکی از بوستان‌های کرج کشته بود و از یک سال پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشت، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۹۱۴۶

به گزارش «جام‌جم»، اوایل فروردین سال گذشته مرد مغازه‌داری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج تماس گرفت و از درگیری خیابانی 2 جوان در بوستان نبوت خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی جوان با ضربه‌های چاقو زخمی شده و به دلیل شدت جراحات در یک قدمی مرگ قرار دارد.

با انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. در پی این حادثه کارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران موضوع را به بازپرس حسینی رازلیقی اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیق از شاهدان حادثه متوجه شدند قاتل فراری با سد کردن راه مقتول به او حمله کرده و پس از مشاجره وی را با ضربه‌های چاقو کشته است.

دستگیری متهم بعد از یک سال فرار

با به دست آمدن این اطلاعات، جست‌وجو برای یافتن عامل جنایت آغاز شد تا عاقبت هفته گذشته سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد قاتل فراری به کرج بازگشته و قصد ملاقات با یکی از دوستانش را دارد.

به این ترتیب ماموران محل قرار را محاصره و متهم را دستگیر کردند.

متهم به قتل سابقه‌دار بود

با انتقال متهم به اداره جنایی آگاهی استان تهران معلوم شد وی دارای 2 فقره سابقه کیفری در رابطه با قتل 2 نفر دیگر بوده که یکی را در سال 79 و دیگری را در سال 81 کشته اما با پرداخت دیه به خانواده های مقتولان، پس از سپری کردن حبس آزاد شده است.

اعتراف متهم

با مشخص شدن این موضوع عامل جنایت دوباره بازجویی و مدعی شد روز حادثه به خاطر نوشیدن مشروب وضعیت مناسبی نداشته و یکباره با دیدن مقتول راهش را سد کرده و با ضربه‌های چاقو او را به قتل رسانده است.

با توجه به اظهارات متناقض متهم، وی با قرار قانونی از سوی بازپرس حسینی رازلیقی، رئیس شعبه اول دادسرای جنایی کرج روانه زندان شد.

عامل حادثه بزودی با شاهدان در مواجهه حضوری قرار می‌گیرد تا علت اصلی رقم خوردن این جنایت مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها