مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات شرکت در بیست و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 90 را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۸۷۸۸

به گزارش مهر، ثبت نام در بیست و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در نیمه دوم فروردین ماه سال 90 به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام خواهد شد. آزمون این دوره از پذیرش دستیار در نیمه اول مردادماه سال 90 برگزار می شود.

با توجه به مصوبات هیئت منتخب وزیر بهداشت ، مبنی بر فارغ التحصیل بودن متقاضیان شرکت در آ‍زمون ، دانشجویان سال آخر به شرط فارغ التحصیل شدن تا 24 تیرماه 90 یا واجدین شرایط تبصره های مورد نظر تا تاریخ 31 شهریورماه 90 فارغ التحصیل شوند، مجاز به شرکت در آزمون سال 90 هستند.

کلیه مشمولین آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان می توانند فقط یک نوبت با استفاده از این تسهیلات در آزمون شرکت کنند به ازای هر 50 نفر دانشجو از هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی، یک نفر به عنوان رتبه برتر (از میان دانشجویان ورودی بهمن سال 83 و مهر سال 84 از طریق کنکور سراسری) می تواند در آزمون شرکت کند.

دانشجویان دندانپزشکی عمومی متأهل (اعم از خانم و آقا) به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان می توانند در آزمون شرکت کنند. معافیت تحصیلی برای مشمولین نظام وظیفه، فقط برای دانشجویان مرد که دارای شرایط مندرج در اطلاعیه باشند، صادر می شود.

دانشجویانی که تا تاریخ های مورد اشاره فارغ التحصیل نشوند، در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود. کلیه فارغ التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده کرده اند، ملزم به ارائه گواهی اشتغال در استان محل تعهد خود هستند.

متقاضیانی که در آزمون سال 89 به عنوان دانشجوی سال آخر شرکت کرده اند، فقط در صورتی که در زمان شروع ثبت نام آزمون سال 90 طرح خود را حداکثر 3 ماه پس از فارغ التحصیلی در مناطق چهار پنجم و محروم تر شروع کرده باشند، مجاز به شرکت در آزمون هستند.

متقاضیانی که در آزمون سال 89 گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 24 تیرماه 89 اخذ کرده و دانشگاه نیز این افراد را فارغ التحصیل اعلام کرده باشد، فقط در صورتی می توانند در آزمون شرکت کنند که حداکثر 3 ماه پس از فارغ التحصیلی طرح خود را در مناطق چهار پنجم و محروم تر شروع کرده باشند.

کلیه استفاده کنندگان از سهمیه باید مدارک مربوط به سهمیه و نوع پذیرش را قبل از ثبت نام آماده کنند، به طوریکه در زمان مقرر قادر به ارائه مدارک یاد شده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها