معطلی چندین ساعته در مرکز معاینه فنی بیهقی

برخی از شهروندان تهرانی به دلیل قطع سیستم، ساعت‌ها در مرکز معاینه فنی خودرو بیهقی معطل شدند. مدیر روبط عمومی این سازمان هم اکنون اعلام کرد این مشکل برطرف شده و می‌توانیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم.
کد خبر: ۳۶۸۷۸۳

به گزارش فارس، تعدادی از شهروندان تهرانی امروز با مراجعه به مرکز معاینه فنی خودرو بیهقی به دلیل قطع سیستم‌ها چندین ساعت معطل شدند.

بر اساس این گزارش، مسئولان اعلام کرده‌ بودند به دلیل اینکه سیستم یک‌پارچه است؛ بقیه مراکز نیز نمی‌توانند خدماتی ارائه کنند.

حیدرپور یکی از شهروندان که ساعت‌هاست در مرکز معاینه فنی معطل شده است به خبرنگار فارس می‌گوید: من بعد از اذان صبح آمده‌ام و در صف ایستاده تا بتوانم سریع‌تر کارم را انجام دهم ولی به دلیل قطع سیستم ساعت‌هاست که معطل شده‌ام.

وی ادامه می‌دهد: جمعیت زیادی اینجا معطل شده‌اند و شاهد بی‌نظمی زیادی در این قسمت هستیم.

این شهروند به اطلاعیه‌ای که روز گذشته مرکز معاینه فنی صادر کرده بود اشاره می‌کند و می‌گوید: در این اطلاعیه آمده بود که امروز با وجود این که همه مراکز شهر تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل هستند؛ ولی مراکز معاینه فنی باز است و به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه می‌دهد: ولی سیستم مرکزی قطع است و همه شهروندان در مرکز معاینه فنی بیهقی معطل هستند.

همچنین روز گذشته روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران طی اطلاعیه‌ای با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به عموم شهروندان ، اعلام کرد با توجه به افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی و تأثیر به سزای معاینه فنی خودروها در کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی تردد ، تمامی مراکز معاینه فنی سبک روز چهار شنبه 3 آذر از ساعت 8 صبح الی 16 به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، باز است.

بنا بر این گزارش مراکز یاد شده، روزهای پنج شنبه 4 آذر مصادف با عید سعید غدیر خم و روز جمعه 5 آذر تعطیل است.

در این اطلاعیه از شهروندان در خواست شده بود در این روزها که وضعیت آلودگی هوای تهران به وضعیت هشدار رسیده و جان همه شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان در خطر است ، بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و با مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به انجام وظیفه شهروندی خود گامی موثر برداشته و با شناسایی معایب خودرو خود و رفع آنها کمک شایان توجهی به کاهش آلودگی هوا کنند.

عسگری مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی به خبرنگار فارس می‌گوید: یک مشکل نرم‌افزاری ایجاد شده بود.

وی ادامه می‌دهد: با تلاش کارشناسان مربوطه مشکل برطرف شده و می‌توانیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها