معاون برنامه ریزی استاندار زنجان گفت: همزمان با دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت 60 پروژه در استان زنجان افتتاح یا بهره برداری می شود.
کد خبر: ۳۶۸۲۲۱

به گزارش مهر از زنجان، علی اکبر کریمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان با اشاره به سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان زنجان، اظهار داشت: بخش عمده ای از پروژه ها ناشی از اعتبارات دولتی و اعتبارات تملک دارایی و بخشی هم پروژه های سرمایه گذاری است که در سطح استان انجام شده است.

کریمی افزود: بیشتر پروژه ها به دست وزیری که در همان شهرستان حضور می یابد، افتتاح می شود و برخی از پروژه های خاص به دست رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به حضور تعدادی از وزیران در استان گفت: با توجه به مسائلی که در سطح شهرستان وجود دارد و حوزه فعالیت شهرستان ها در بخش های مختلف تعدادی از وزیران در هر یک از شهرستان های استان حضور خواهند یافت.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان افزود: بر این اساس حضور وزیر صنایع و معادن در شهرستان ابهر، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان طارم، وزیر بهداشت در شهرستان ایجرود، وزیر نفت یا وزیر بازرگانی در شهرستان ماهنشان و وزیر مسکن و شهرسازی یا معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در شهرستان خرمدره پیش بینی شده است.

کریمی حضور وزیران را غیرقطعی دانست و گفت: با توجه به شرایط کاری هر یک از وزیران ممکن است تغییراتی در این برنامه صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: هریک از وزیران با حضور خود در شهرستان ها و تشکیل شورای اداری به بررسی مصوبات سفر دور اول و دوم و مسائل و مشکلات مردمی و پیشرفت‌های مصوبات دوره های گذشته می پردازند.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان خواستار استفاده و بهره برداری مدیران استان و شهرستان از سفر هیئت دولت شد و گفت: این سفر یک فرصت مناسب جهت ارائه مشکلات و اخذ تصمیمات لازم در راستای توسعه استان است.

رئیس جمهور و هیئت دولت طی این هفته به استان زنجان سفر می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها