پس از پرتغال، ملی پوشان فوتسال آرژانتین هم مقابل تیم یکدست و آماده کشورمان زانو زدند تا شاگردان حسین شمس به حضوری دوباره در فینال تورنمنت جایزه بزرگ برزیل امیدوار شوند. در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل، تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن نیوتن فاریای شهر آناپلیس به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر این تیم را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند.
کد خبر: ۳۶۲۲۲۰

جدال تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین در پایان وقت معمول با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا در وقت‌های اضافه دو تیم شانس خود را برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات بیازمایند که خوشبختانه در وقت‌های اضافه این شاگردان حسین شمس بودند که برتر از حریف قدرتمند خود ظاهر شدند و با گلزنی مصطفی طیبی و احسان زحمتکش شکست 2 بر صفر را بر تیم آرژانتین تحمیل کردند.

با عبور از آرژانتین حالا حریفی قدرتمندتر به نام اسپانیا، در نیمه نهایی انتظار ملی پوشان فوتسال ایران را می‌کشد. دیداری که طبق برنامه بامداد امروز برگزار شده است. اسپانیا برای صعود به نیمه نهایی، پرتغال، همان تیمی که در مرحله گروهی با 2 گل مغلوب ایران شده بود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. تیم ملی فوتسال کشورمان آخرین دیدار خود مقابل اسپانیا را در جام جهانی 2008 برزیل برگزار کرد که توانست این تیم قدرتمند را با نتیجه تساوی 3 بر 3 متوقف کند.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام جهانی کوچک نیز میان دو تیم برزیل و پاراگوئه برگزار می‌شود. برزیل در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه پرگل 6 بر یک ایتالیای صصاحب نام را از پیش رو برداشت و پاراگوئه نیز با نتیجه 7 بر 2 از سد جمهوری چک گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها