این روزها سینمای ایران شاهد لغو مجوز فیلمبرداری و ادامه کار گروه‌های فیلمسازی است. بعد از لغو مجوز فیلمبرداری فیلم جدایی نادر از سیمین با کارگردانی اصغر فرهادی از سوی شورای نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و اجازه دوباره برای ادامه کار ساخت آن، این داستان بار دیگر برای تازه‌ترین اثر کمال تبریزی رخ داد. تنها تفاوت در این اتفاق تکراری، ظاهر شدن جواد شمقدری، معاون سینمایی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان منجی و در نقش مثبت ماجراست.
کد خبر: ۳۵۸۰۱۴

داستان از آنجا آغاز شد که به دلیل شبهه‌های پیش آمده درباره موضوع فیلم خیابان‌های آرام ، مجوز ساخت تازه‌ترین اثر کمال تبریزی لغو شد. اما پس از گفتگوی جواد شمقدری در 6 مهر با خبرگزاری ایلنا و قول مساعد او برای حل این مشکل، روز یکشنبه خبر رسید که این وعده تحقق پیدا کرده است.

بنا به گزارش خبرگزاری ها، اینک مجوز ادامه ساخت فیلم سینمایی خیابان‌های آرام صادرشده و کارگروه فیلمسازی از پی گرفته خواهد شد. آن طور که از خبرها بر می‌آید، مشکل ایجاد شده برای فیلم کمال تبریزی ربطی به وزارت ارشاد نداشته و نهادهای غیر هنری مسوول توقف کار بوده‌اند.

در همین ارتباط حمیدرضا دیبایی، مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی از دیدار تهیه‌کننده و کار گردان این فیلم سینمایی با شمقدری و پیگیری وی و حل مشکلات فیلم خبر داد و اعلام کرد مجوز ادامه ساخت فیلم سینمایی خیابان‌های آرام صادر شده است.

گفته می‌شود داستان فیلم تازه تبریزی مرتبط با حواشی حوادث پس از انتخابات سال گذشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها