در شب پیروزی تیم‌های مدعی چلسی، آرسنال، بایرن مونیخ ، رئال مادرید و فرار رم از بحران، میلان با همه ستارگانش مقابل آژاکس متوقف شد تا خیلی زود صدرجدول گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار کهکشانی‌ها قرار دهد.
کد خبر: ۳۵۷۱۴۲

میلان و رئال مادرید در شرایطی گام به هفته دوم لیگ قهرمانان گذاشتند که هر دو با 3 امتیاز و تفاضل گل 3+ در صدر جدول گروه هفتم جای داشتند، اما میلانی‌ها سه‌شنبه شب در آمستردام مقابل آژاکس با تساوی یک بر یک متوقف شدند تا با توجه به پیروزی یک برصفر رئال مادرید در خانه اوسر فرانسه، صدر جدول را به رئال واگذار کنند و در هفته سوم کار به مراتب سخت‌تری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل کهکشانی‌های مادرید داشته باشند.

با این حال ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش اظهار رضایت کرد و گفت: در خط دفاع خوب عمل کردیم و اجازه خودنمایی به حریف ندادیم، اما در حمله هم نتوانستیم فرصت‌های گل‌زنی زیادی ایجاد کنیم. البته نباید از ابراهیموویچ انتظار داشته باشیم تمام کارها را در زمین انجام دهد. هافبک‌های تهاجمی تیم هم باید به او کمک کنند و مجموعه تیم باید بازی بهتری را به نمایش بگذارد.خوزه مورینیو، سرمربی رئال پس از 6 امتیازی شدن تیمش گفت: بازی طوری پیش می‌رفت که کم‌کم به نتیجه تساوی بدون گل در خانه حریف راضی می‌شدم و انصافا اگر مساوی تمام می‌شد، نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی افزود: ما خوب و زیبا بازی کردیم، همان چیزی که هواداران می‌خواهند و البته پیروز هم شدیم و از این‌که در بازگشت به مادرید، همه را راضی و خوشحال می‌بینم، احساس آرامش دارم.

او ضمن ابراز خوشحالی از توقف میلان خیلی زود کری دیدار با این تیم را شروع کرد و گفت: حال شکست دادن میلان در سانتیاگو برنابئو و 9 امتیازی شدن هدف بعدی‌ماست.اما در گروه ششم چلسی در لندن 2 بر صفر بر المپیک مارسی چیره شد تا همچون لیگ برتر انگلیس با اقتدار در صدر جدول باقی بماند. پس از این بازی و در حالی که کارلو آنچلوتی، سرمربی آبی‌های لندن 6 امتیاز را اندوخته خوبی برای تیمش دانست، دیدیه دشان سرمربی مارسی تاکید کرد: با امید فراوان و عزمی بالا راهی استمفوردبریج شدیم، اما چلسی طوری بازی کرد که گویی از یک سیاره دیگر آمده است. با این کیفیت بازی مسلم بود که نتیجه به سود آنها رقم بخورد.

در گروه پنجم نیز بایرن مونیخ با وجود غیبت ستارگانی همچون آرین روبن و فرانک ریبری، در سوئیس 2 بر یک بازل را شکست داد تا نماینده پرافتخار آلمان نیز 6 امتیازی شود، لوئیس ون گال، سرمربی بایرن در این باره گفت: فکر می‌کنم در لیگ قهرمانان تا به اینجا شروع بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. کسب 2 برد در ابتدای راه مرحله گروهی این حقیقت را بخوبی ثابت می‌کند.

در این گروه رم ایتالیا پس از ناکامی در هفته اول، 2 بر یک از سد تیم کم نام و نشان کلوژ رومانی گذشت.

سرانجام در گروه هشتم نیز آرسنال دست به کار بزرگی زد و در بلگراد تیم پارتیزان این شهر را 3 بر یک از پیش رو برداشت تا آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در این باره بگوید: کسب این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که از یک طرف تیم سختکوش پارتیزان را شکست دادیم و ازطرف دیگر دوباره روحیه تیم احیا شد.

در حال حاضر در گروه پنجم بایرن با 6 و کلوژ با 3 امتیاز، در گروه ششم چلسی و اسپارتاک مسکو با 6، در گروه هفتم رئال مادرید با 6 و میلان با 4 و در گروه هشتم نیز آرسنال و شاختار دونتسک اکراین با 6 امتیاز رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها