کرمی راد به جام جم آنلاین خبر داد

15 ساعت جلسه بی نتیجه با وزیر کشاورزی

طراح اصلی استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی گفت: 4 جلسه و در مجموع 15 ساعت بحث و بررسی درباره موارد استیضاح با خلیلیان بی نتیجه بود و طراحان در پی اعلام وصول استیضاح هستند.
کد خبر: ۳۵۱۳۶۰

محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه چهارمین نشست طراحان استیضاح این وزیر با وی روز گذشته در مجلس به مدت 2 ساعت و نیم برگزار شد ، گفت: طراحان 3 نشست قبلی هم با وزیر داشتند که در مجموع 15 ساعت نشست مشترک برگزار شد اما این نشست ها بی نتیجه بود و طراحان از توضیحات وزیر قانع نشده و بر اعلام وصول استیضاح تاکید دارند.

وی گفت: تکلیف نهایی استیضاح در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس مشخص خواهد شد بدین ترتیب که طراحان امروز نشستی برگزار می کنند و در این نشست درخصوص تصمیم گیری درباره زمان اعلام وصول استیضاح بحث و بررسی خواهند کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: به احتمال زیاد طراحان خواهان اعلام وصول استیضاح هستند و اگر این استیضاح اعلام وصول شود وزیر باید ظرف 10 روز در صحن مجلس حاضر و به موارد استیضاح پاسخ دهد و از آنجا که مجلس از فردا تا سوم مهر ماه تعطیل است هیئت رئیسه باید زمانی را برای مطرح شدن استیضاح در صحن مجلس تعیین کند.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها