دامنه اختلاف‌نظرها در باشگاه استیل آذین به استعفای مدیرعامل انجامید تا مالک باشگاه ، حالا همه چیز را مطابق نظر خود ببیند.
کد خبر: ۳۵۰۸۷۶

حسین هدایتی که به عنوان مالک تنها باشگاه خصوصی ایران، هیچ‌گاه فکر این را نمی‌کرد که مدیرعامل انتصابی‌اش در مقابل نقطه نظراتش قرار گرفته و به نوعی برایش دردسرساز شود، با اتخاذ دیپلماسی حذف مصطفی آجورلو، شرایط را به گونه‌ای پیش برد که آجورلو راهی جز رفتن پیش روی خود نبیند.

نقطه آغاز اختلافات نیز از انتقادهای علی کریمی از مدیریت باشگاه و پیامد آن اخراج بازیکن محبوب هدایتی به بهانه روزه‌خواری در تمرینات کلید خورد تا امروز و با استعفای آجورلو کاملا مشخص شود که انتقادهای بدون ملاحظه کریمی، حساب‌شده و با برنامه بوده است تا مدیرعامل باشگاه حسابی دستگیرش شود که در باشگاهی خصوصی با خرج‌های میلیاردی، نمی‌تواند در مقابل مالک متمول باشگاه ساز مخالف بزند.

هدایتی برای آن‌که همه چیز را عادی و طبیعی جلوه دهد، هر چند در ظاهر از رویه اصولی مصطفی آجورلو حمایت کرد، اما در جلسه هیات‌مدیره باشگاه، اخراج علی کریمی را وتو کرد تا با ارجاع این پرونده به کمیته انضباطی باشگاه، عملا زمینه بازگشت این ستاره به تمرینات تیم با جریمه فرمالیته 40 میلیون تومانی فراهم شود.

هدایتی در دومین اقدام خود، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و امیر مهریزی مدیرعامل فصل گذشته استیل آذین را به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره معرفی کرد تا شایعه‌های جایگزینی مهریزی به جای آجورلو قوت بیشتری به خود بگیرد.

هرچند که آجورلو نیز به عنوان مدیری باتجربه دست حریف را خوانده بود و برای همین در جلسه یکشنبه (7 شهریور) استعفای خود را تقدیم هیات‌مدیره کرد تا در تعطیلی لیگ، بدون سر و صدا از مسوولیت خود کناره‌گیری کند اما وقتی صبح پنجشنبه 11 شهریور خبری به نقل از حسین هدایتی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که وی دیگر تمایلی به تیم داری ندارد، آجورلو پنجشنبه‌شب استعفای خود را روی سایت باشگاه استیل آذین قرار داد تا معادلات به گونه‌ای پیش برود که مد نظر مالک متمول باشگاه بود.

حجت‌الله اکبرآبادی
دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها