اعضای هیات مدیره باشگاه ابومسلم خراسان نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی این تیم دسته اولی انتخاب کردند.
کد خبر: ۳۴۷۷۱۷

عبدالله مهاجر مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار داشت: در چند روز اخیر گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری تیم ابومسلم مطرح بود که بالاخره در جلسه امروز هیات مدیره تصمیم بر این گرفته شد تا از میان فیروز کریمی و نادر دست‌نشان، دست‌نشان به عنوان سرمربی انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم نیز در این زمینه گفت: گزینه اول ما اکبر میثاقیان بود که به علت درگیری در تیم شهرداری تبریز حاضر نشد هدایت ابومسلم را بر عهده بگیرد، هادی برگی‌زر نیز برخی شروط را گذاشت که مورد تایید هیئت مدیره واقع نشد.

ناصر شهسواری در ادامه افزود: گزینه بعدی کاظم غیاثیان بود که به علت سفر به خارج از کشور امکان برقراری تماس با وی مهیا نشد، علی حنطه نیز کارش را با شیرین‌فراز تمام کرده است برای همین مجبور به رفتن به سمت گزینه‌های غیر بومی شدیم.

وی ادامه داد: وقتی از گزینه‌های بومی ناامید شدیم به دو گزینه نهایی رسیدیم که از میان آنها دست‌نشان را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

وی همچنین به برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال ابومسلم اشاره کرد و گفت: از روز یک‌شنبه اردوی سه روزه در تهران برگزار خواهیم کرد، در این اردو نفرات مد نظر ما به تیم اضافه خواهند شد و پس از آن برای برپایی اردوی 10 روزه به سوادکوه می‌رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها