زوج جوان یک روز پس از مراسم نامزدی، به اتهام سرقت 40 میلیون تومان جواهرات دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش زن جوانی که برای دقایقی محل سکونت خود را ترک کرده بود، پس از بازگشت متوجه شد وسایل خانه به هم ریخته است.
کد خبر: ۳۴۰۱۴۲

زن صاحبخانه وقتی به سراغ جعبه جواهرات خود رفت، پی برد 40 میلیون تومان طلا و جواهراتش سرقت شده است. در پی این ماجرا، وی سراسیمه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کرد. با حضور ماموران در محل و مشاهده محل سرقت، مشخص شد فردی آشنا براحتی و با استفاده از کلید وارد خانه شده و چون از محل نگهداری زیورآلات نیز اطلاع داشته، جواهرات را سرقت کرده و از محل خارج شده است.

آغاز تحقیقات

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع با دستور دادیار کشیک دادسرای جنایی برای تحقیقات به پلیس آگاهی ارجاع و تحقیق در این باره آغاز شد.

با جمع‌بندی اطلاعات ارائه ‌شده از سوی شاکی، ماموران متوجه شدند زن جوان چندی پیش یکی از دوستان دوران تحصیل خود را به صورت اتفاقی در یک مرکز خرید ملاقات کرده و در ادامه این فرد چندین بار به خانه شاکی رفت و آمد داشته است. با به دست آمدن این اطلاعات، ابتدا هویت دوست قدیمی به نام مهناز شناسایی شد و تحقیقات نامحسوس نشان داد این دختر جوان چند روز پیش مراسم نامزدی خود را برگزار کرده است. با احضار مهناز به عنوان فرد مظنون به پلیس آگاهی، وی ابتدا منکر سرقت جواهرات شد، اما در ادامه اعتراف کرد یک روز پس از نامزدی به اتفاق همسر خود جواهرات 40 میلیون تومانی را از خانه دوست خود سرقت کرده است.

اعتماد نابجا

متهم در اعترافات خود گفت: وقتی به دعوت دوست دوران تحصیلم به خانه‌اش رفتم، متوجه شدم شرایط مالی خوبی دارد و در این رفت و آمدها یک روز او طلا و جواهرات خود را به من نشان داد و وسوسه شدم تا آنها را سرقت کنم.

متهم اضافه کرد: موضوع را با نامزدم در میان گذاشتم و در فرصتی مناسب با سرقت کلید خانه دوستم، از آن یدکی ساختم و در اختیار وی قرار دادم.

وی خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظر فرصت بودیم و مدام در اطراف محل سکونت دوستم پرسه می‌زدیم تا او خانه‌اش را ترک کند و ما وارد محل شویم.

متهم تصریح کرد: سرانجام غروب یکی از روزهای هفته گذشته وقتی دوستم به اتفاق همسر و فرزند خود محل سکونتش را ترک کرد، شوهرم وارد خانه شد و جواهرات را سرقت کرد و با به هم ریختن وسایل خانه وانمود کرد دزدها به صورت اتفاقی وارد محل شده و جواهرات را سرقت کرده‌اند.در پی این اعترافات، دستور قضایی برای دستگیری همسر زن جوان نیز صادر شد و با کشف جواهرات 40 میلیون تومانی و تحویل به مالباخته، هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها