جشنواره «طنز و تبسم»‌در ایام شعبانیه به همت رادیو ایران برگزار می‌شود

احیای برنامه‌های خاطره‌انگیز و طنز در رادیو

حمید شیخ‌محمدی مدیر رادیو ایران در اولین نشست خبری خود، حضور و مشارکت همه استان‌های کشور در برنامه‌سازی، احیای برنامه‌های خاطره‌انگیز و افزایش برنامه‌های طنز را از اولویت تغییرات کنداکتور رادیو ایران در آینده عنوان کرد.
کد خبر: ۳۳۷۵۹۲

شیخ‌محمدی با تاکید بر تغییرات مهندسی کنداکتور، یکی از اصلی‌ترین اهداف رادیو ایران را رسیدن به جایگاه مطلوب با برنامه‌های پرشنونده، پرمخاطب و عموم‌پسند برشمرد و گفت: رادیو ایران به عنوان یک رادیوی ملی و قدیمی برای تمام مردم خاص و عام ایران برنامه تولید می‌کند. بنابراین با چنین فکر و نگاه باید با درایت، دقت و زمان بیشتری در کنداکتور رادیو ایران تغییرات اساسی ایجاد کرد.

مدیر رادیو ایران همچنین برخی از برنامه‌ها را به عنوان شناسنامه یک رادیو عنوان کرد و گفت: در تغییرات کنداکتور باید به برنامه‌های شاخص و قدیمی توجه شود. مثلا برنامه‌ای همچون فرهنگ مردم با سابقه 40 ساله هویت ویژه‌ای برای رادیو ایران دارد پس چنین برنامه‌هایی باید تقویت شود. همچنین پخش مجدد برنامه گفتگو با اجرای اسماعیل میرفخرایی از هفته گذشته با موضوع محیط‌زیست شروع شده است و قصد داریم این برنامه به موضوعات متنوعی بپردازد. همچنین در نظر داریم به برنامه خانه ملت که درباره مجلس از رادیو ایران پخش می‌شود برنامه‌ای هم درباره دولت و قوه قضاییه اضافه کنیم.

شیخ محمدی با اشاره به تغییر رویکرد بسیاری از برنامه‌های رادیو ایران به افزایش تولید و پخش برنامه‌های طنز در این شبکه اشاره کرد و گفت: نباید تنها به یک برنامه طنز مانند جمعه ایرانی که آن هم هفته‌ای یک روز در رادیو ایران پخش می‌شود بسنده کرد، بنابراین به دنبال پخش مجدد برنامه طنز عصرانه با اجرای داریوش کاردان و همچنین پخش مجدد برنامه جمعه ایرانی در روزهای هفته هستیم. وی احیای دوباره برنامه خاطره‌انگیز شب بخیر کوچولو با اجرای مریم نشیبا را یکی از مهم‌ترین تصمیمات شبکه در کنداکتور جدید عنوان کرد.مدیر رادیو ایران در ادامه به برگزاری جشنواره «طنز و تبسم» توسط گروه طنز جمعه ایرانی اشاره کرد که قرار است در ایام شعبانیه با انتخاب برترین بازیگر طنز رادیو برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها