آلمان ،اعضای گروهک منافقین رانمی پذیرد

انتشار اخباری مبنی بر موافقت دولت آلمان در انتقال تمامی فعالیت های گروهک منافقین به این کشور و تمرکز آنها در شهر کلن ، با واکنش شماری از مقامات و کارشناسان این کشور روبه رو شد.
کد خبر: ۳۳۷۲۶
عضو شورای شهر کلن در گفتگو با خبرگزاری مهر خاطرنشان کرد که اعضای گروهک منافقین جایگاهی در این شهر نخواهند داشت . سیلر فرتینا گفت : شورای شهر کلن تاکنون درخواستی از سوی اعضای این گروه دریافت نکرده است . عضو شورای شهر کلن در ادامه تصریح کرد: چنانچه اعضای گروهک منافقین قصد اقامت در این شهر را داشته باشند، باید شورای شهر در این خصوص تصمیم گیری کرده و آن را به رای بگذارد؛ اما مسلما به چنین درخواستی پاسخ مثبت داده نخواهد شد. فرتینا خاطرنشان کرد: گروهک منافقین از سوی جوامع بین المللی مشروعیت ندارند و به همین دلیل نیز اعمال این گروه از سوی جوامع بین المللی مورد تایید واقع نشده و نمی شود.

حاکم امریکایی عراق:
منافقین را به ایران نمی دهیم

حاکم امریکایی عراق ، تاکید کرد: عناصرگروهک تروریستی منافقین به ایران تبعید نمی شوند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از خبرگزاری فرانسه ، پل برمر حاکم امریکایی عراق ، گفت : عناصر منافقین به ایران تبعید نمی شوند و طبق همکاری های صورت گرفته با سازمان ملل و شورای حکومت انتقالی ، به کشورهای دیگری منتقل خواهند شد. برمر در گفتگو با شبکه تلویزیونی عراق که زیر نظر نیروهای اشغالگر اداره می شود، اظهار داشت : ما می خواهیم کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در اقامت آنان به 3کشور دیگر، مشارکت و همکاری کند. وی با بیان این که امکان بازگشت منافقان ، به ایران وجود ندارد و آنان باید به کشورهای دیگر منتقل شوند ، افزود: قصد داریم درباره نحوه اخراج آنان از عراق و انتقالشان به کشورهای دیگر با شورای حکومت انتقالی همکاری کنیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها