جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

مارادونا:آرژانتین شایسته‌قهرمانی است

آلمان و آرژانتین یک بار دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی به پست هم خوردند تا این فرصت برای شاگردان مارادونا فراهم باشد که انتقام شکست 4 سال قبل خود را از ژرمن‌ها بگیرند.
کد خبر: ۳۳۶۸۹۵

هر چند که در این بین فرانتس بکن‌باوئر ابراز امیدواری می‌کند که آلمان به مانند 4 سال قبل از سد آرژانتین نیز عبور کرده و جزو 4 تیم پایانی رقابت‌ها شود، اما در ط رف مقابل دیه‌گو مارادونا بدون آن‌که به آلمان به عنوان حریف بعدی تیمش اشاره‌ای کند، آرژانتین را لایق و سزاوار قهرمانی در جام‌جهانی دانست.

شاگردان مارادونا که در این رقابت‌ها تیمی منسجم و قدرتمند را شکل داده‌اند، مکزیک را با گل‌های ته‌وز (2 گل) و هیگواین 1ـ3 شکست دادند تا سرمربی تیمشان با خوشحال از این پیروزی ارزشمند، آرژانتین را لایق قهرمانی در جام نوزدهم معرفی کند. مارادونا در نشست خبری بازی با مکزیک گفت: از این‌که به حقمان رسیدیم خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم هیچ تیم دیگری به اندازه آرژانتین لیاقت قهرمانی ندارد. یک بار دیگر نشان دادیم تا چه اندازه از حریفان بهتر هستیم. برای مکزیکی‌ها متاسفم، آنها لیاقت حضور در جمع 8 تیم پایانی را داشتند اما بدشانس بودند که در این مرحله با ما روبه‌رو شدند.

فرانتس بکن‌باوئر، قیصر ژرمن‌ها نیز که از پیروزی پرگل بر انگلیس شادمان بود، در این ارتباط گفت: از این‌که انگلیس را حذف کردیم خیلی خوشحالم. از هر لحاظ از حریف بهتر بودیم و اگر نتیجه‌ای جز این رقم می‌خورد جای تعجب بود.

بکن‌باوئر درباره گل درست لمپارد گفت: داورها هم گاهی اشتباه می‌کنند. کاملا مشخص بود که توپ از خط عبور کرده است، اما کمک‌داور ندید. خوشحالم که آلمان دو گل دیگر به ثمر رساند تا هیچ حرف و حدیثی نتواند برد مقتدرانه آلمان را کمرنگ کند. وی در عین حال ابراز امیدواری کرد آلمان همانند 4 سال پیش آرژانتین را در بازی 12 تیرماه در کیپ‌تاون شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها