ساری برای دیدار حساس هما و صنام آماده شد

پس از 50روز انتظار سرانجام امروز بار دیگر مشتاقان در سالن سید رسول حسینی ساری گرد هم می آیند تا شاهد دیدار حساس وپرهیجان دو تیم پر ستاره صنام مازندران و همای تهران
کد خبر: ۳۳۶۸۳

در چارچوب مرحله رفت لیگ کشتی باشگاه های کشور باشند.
دیداری که قرار بود 50روز پیش یعنی هشتم آبان برگزار شود ، ولی بر اثر بی تدبیری و نبود برنامه ریزی درست از سوی مسوولان برگزاری ، باعث شد تا به دلیل ازدحام جمعیت در داخل سالن ، این مسابقه برگزار نشود. در حالی که 2هفته است رقابت های لیگ کشتی به دلیل تداخل با مسابقه های قهرمانی کشور و... تعطیل شده و قرار است از هفته آینده پیکارهای مرحله برگشت پیگیری شود، امشب کشتی گیران 2تیم صنام مازندران و همای تهران برای برگزاری تنها مسابقه عقب افتاده ، رودرروی هم قرار می گیرند. دیداری که انتظار می رود با حضور چهره های شاخص و سرشناس دو تیم از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اوج رقابت های تیمهای
صنام مازندران همای تهران در لیگ کشتی

بعدازظهر دیروز در مراسم وزن کشی کشتی گیران 2تیم همای تهران و صنام مازندران ، مسجل شد که در وزن 74کیلو دوستداران کشتی شاهد گل مسابقه ها یعنی مبارزه 2مدعی پیراهن تیم ملی در این وزن خواهند بود. از تیم صنام مهدی حاجی زاده و از تیم هما هادی حبیبی در وزن کشی شرکت کردند تا امشب سالن سیدرسول حسینی از این مسابقه حساس به اوج هیجان برسد. در وزن 55کیلو نیز 2تیم ، دو چهره شاخص این وزن را به میدان فرستاده اند. در تیم صنام بابک نورزاد، نایب قهرمان سال 2001 جهان و برای تیم «هما» محمد اصلانی برنده مدال برنز از مسابقه های جهانی 2003نیویورک روی تشک خواهند رفت . این دو مسابقه بی شک با جذابیت و حوادث امروز جالب و دیدنی همراه خواهد بود. در دیگر اوزان ، شرکت کنندگان 2تیم به این شرح در مراسم وزن کشی شرکت کردند: در 50کیلو: شریفی از صنام به مصاف محمود حسنی از تیم هما خواهند رفت . در 60کیلو: مراد محمدی از تیم صنام گنجابی و نیک منش از تیم هما ثبت نام کردند. در 66کیلو: اسلام مردانی ، نماینده صنام است و بهمن شهبازی از هما شرکت کننده است . تیم صنام در 84کیلو رسول زاده و منتظریانی را معرفی کرده است تا امروز یکی از آنها رودرروی حاجی مراد ماگمداف قرار بگیرد. در 96کیلو سلیمانی کشتی گیر صنام است ، کاظم محسنی نیا، نماینده تیم هما و در 120کیلو محمد هادی پورعلیجان نیز باید به مصاف دیگر کشتی گیر روسی الاصل تیم هما یعنی روسلان شیخ اف برود. این در حالی است که تیم صنام هیچکدام از کشتی گیران خارجی خود رجب کارا و چاکراوغلو از ترکیه را در این مسابقه در خدمت ندارد.

سرپرست تیم هما: نتیجه قابل پیش بینی نیست

اکبر میرروشن ، سرپرست تیم کشتی هما درخصوص این مسابقه گفت : در هر 8وزن از بهترین سرمایه های کشتی خود مقابل صنام مازندران استفاده خواهیم کرد. البته پیشداوری درباره این که در کدام وزن موفق خواهیم بود، سخت و غیرقابل پیش بینی است ؛ اما در عین حال با آمادگی خوبی که کشتی گیران ما و بخصوص حاجی مراد ماگمداف و روسلان شیخ اف دارند، دیدار نزدیک و پایاپایی خواهد بود.

نماینده فدراسیون کشتی:
مسابقه بدون کوچکترین مشکلی برگزار می شود

مهدی خالدی ، نماینده فدراسیون کشتی در این مسابقه اعلام کرد: با توجه به حساسیت این دیدار، تمامی مسائل و حواشی این مسابقه را شخصا بررسی خواهم کرد تا با مشکل خاصی مواجه نباشیم . شکی ندارم که این دیدار بدون کوچکترین مشکلی برگزار خواهد شد. وی در زمینه داوری این مسابقه گفت : این دیدار را 4داور ممتاز بین المللی همچون حجت الله گودرزی ، علی تبریزیان ، بهمن طالبی و علی اکبر طهماسبی قضاوت خواهند کرد و خود من نیز شخصا قضاوت ها را پیگیری خواهم کرد. بنابراین هیچ مشکلی از این بابت متوجه تیمها نخواهد بود.

سرپرست تیم صنام:
دیداری جذاب برای دوستداران کشتی

محمد مشهدی آقایی ، سرپرست تیم صنام نیز دراین خصوص گفت : هر دو تیم شرایط بسیار خوبی برای این دیدار دارند به همین دلیل نمی توان براحتی پیش بینی کرد کدام تیم پیروز میدان است . وی افزود: با توجه به این که هر دو تیم دارای قهرمانان بزرگی در ترکیب خود هستند ، دیدار بسیار جذابی در انتظار دوستداران کشتی خواهد بود.

رئیس هیات کشتی مازندران : با تمهیدات لازم
مشکلات دیدار قبلی تکرار نخواهد شد

نقی کلانتری ، رئیس هیات کشتی استان مازندران درخصوص کارهای انجام شده برای برگزاری دیدار حساس دو تیم هما و صنام در فضایی توام با آرامش گفت : با هماهنگی های به عمل آمده بین اداره کل تربیت بدنی مازندران ، شورای تامین و هیات کشتی استان مازندران ، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بدون مشکل این مسابقه اندیشیده شده است . وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که این مسابقه قرار است به طور مستقیم از تلویزیون پخش شود، امیدوارم مشکلاتی که در دیدار اول این دو تیم به وجود آمد، دیگر تکرار نشود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها