علی کفاشیان به سرمربی تیم ملی فوتسال اطمینان داد که نقطه نظراتش بطور کامل تامین خواهد شد

حسین شمس برنده تقابل با رئیس کمیته فوتسال

در شرایطی که حسین شمس و عباس ترابیان از همکاری با یکدیگر در تیم ملی فوتسال به تنگ آمده و اعلام کرده بودند که فوتسال جای یکی از آنهاست، اما به دنبال دیدار سرمربی تیم ملی با رئیس فدراسیون ، ورق به سود شمس برگشته است.
کد خبر: ۳۳۵۲۲۳

رئیس کمیته فوتسال نیز که در عین حال مسوولیت کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در واکنش به این فعل و انفعال اعلام کرده که ترجیح می‌دهد سکوت کند. منابع آگاه می‌گویند بدلیل حمایت سعیدلو، رئیس سازمان از حسین شمس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون با سرمربی فوتسال نشستی را برگزار کرده و از وی خواسته است که با تامین شدن نقطه نظراتش، همچنان به فعالیتش در تیم ملی فوتسال ادامه دهد. جلسه‌ای که بطور طبیعی باعث دلخوری عباس ترابیان شده است، بویژه این‌که کنایه‌های حسین شمس نیزبه مدیریت رئیس کمیته فوتسال برمی‌گردد و در عین حال تصمیم بر این شده که فوتسال از این پس زیر نظر کمیته تیم‌های ملی فعالیت کند.

حسین شمس که پس از جلسه با علی کفاشیان بار دیگر به تیم ملی فوتسال بازگشت در گفتگو با ایسنا، درباره این تصمیم گفت: پس از جلسه‌ای که روز پنجشنبه با کفاشیان داشتم قرار شد با انجام یکسری تغییرات بار دیگر در اختیار تیم ملی فوتسال باشم.

وی درباره این تغییرات گفت: قرار شده از این پس تیم ملی فوتسال همچون تیم‌های ملی دیگر زیرنظر کمیته تیم‌های ملی اداره شود که این مساله باعث استقلال بیشتر تیم ملی فوتسال خواهد شد. ما به دنبال این هستیم که وقتی تیم به خارج از کشور می‌رود آرامش وجود داشته باشد. می‌خواهیم مانند دیگر تیم‌ها لباس منظم و پول کافی در سفرها داشته باشیم. می‌خواهیم مثل دیگر تیم‌ها از ما حمایت شود و من در این صورت حاضر به همکاری هستم که کفاشیان هم قول داد این شرایط برای تیم ملی مهیا باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد اختلاف شما و ترابیان باعث شده تا شما درخواست انتقال اداره تیم ملی فوتسال به زیرمجموعه کمیته تیم‌های ملی را داشته باشید، گفت: من از ابتدا هیچ چیز خاصی به ترابیان نگفتم و هیچ بی‌احترامی نکردم. احترام او بر من واجب است و هیچ کس نمی‌تواند زحماتی که ترابیان برای فوتسال کشیده را نادیده بگیرد، اما به عنوان یک دوست قدیمی به او توصیه می‌کنم که اگر قرار است در فوتسال کار کند تنها در فوتسال باشد. چرا که حضور همزمان او در فوتسال و روابط بین‌الملل شرایط را برای فوتسال دشوار می‌کند.

در این بین عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال از بازگشت حسین شمس اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: نمی‌دانم قصه چیست. هیچ علاقه‌ای هم به صحبت راجع به این مساله ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که شما در گفتگویی اظهار کرده بودید که در فوتسال یا جای من است یا جای شمس و حالا هم لحن‌تان با ناراحتی است، گفت: من از هیچ کس ناراحت نیستم. من روزانه5-6 ساعت مجانی برای فدراسیون کار می‌کنم و هیچ حقوقی نمی‌گیرم و هیچ ادعایی هم ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها