تکیه ژرمن‌ها بر جوانی؛ غنا به دنبال شگفتی

آلمان دارنده 3 عنوان قهرمانی جهان در شرایطی امروز کار خود را در جام نوزدهم آغاز می‌کند که این تیم بدون میشائیل بالاک، فرمانده میانه میدانش، کار سختی برای دفاع از اعتبار فوتبالی‌اش پیش‌روی خود می‌بیند. مصدومیت ناگهانی بالاک باعث شد تا یواخیم لو، سرمربی این تیم بازوبند کاپیتانی را به فیلیپ لام جوان بدهد و امشب در مصاف با استرالیا، امید خود را در میانه میدان در ساق‌های شواین اشتایگر، هافبک توانای بایرن مونیخ جستجو کند.
کد خبر: ۳۳۴۲۶۶

در دیگر بازی گروه D، صربستان که برای نخستین بار گام به جام جهانی گذاشته است، غنا را پیش‌روی خود می‌بیند. این تیم آفریقایی هرچند مایکل اسین، ستاره بزرگ خود را به دلیل مصدومیت از دست داد؛ اما میلووان رایه واچ، سرمربی صرب این تیم ستاره‌هایی چون سولی مونتاری، استفان آپیا، جان منسا، جان پینت سل و آساموا جیان، مهاجم باشگاه رن را در اختیار دارد و با تکیه بر همین نفرات بود که توانست به فینال جام ملت‌های آفریقا راه یابد. در مقابل صربستان هم گرچه نخستین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند؛ اما ویدیچ، زیگیچ و استانکوویچ چهره تیم پرقدرتی را به این تازه‌وارد بخشیده‌اند، ضمن این‌که مربی‌ کهنه‌کار این تیم رادومیر آنتیچ که سابقه قهرمانی با اتلتیکو مادرید در لالیگا و کوپا دل ری را در کارنامه خود دارد، به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت صربستان تلقی می‌شود.

سومین بازی امروز بین الجزایر و اسلوونی از گروه C برگزار می‌شود، الجزایر پس از 24 سال بار دیگر به معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان بازگشته و رباح سعدان، سرمربی آن تاکید دارد: باید بدون ترس به مصاف همه تیم‌ها برویم و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتایج عجیبی کسب نکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها