اسلحه زن و شوهر سارق هنگام دستگیری شلیک نکرد

زن و شوهر سارق با تعقیب پلیس هنگامی که قصد شلیک به سوی ماموران را داشتند ، گلوله آنها در سلاح باقی ماند و هر دو نفر دستگیر شدند.به گزارش خبرنگار ما
کد خبر: ۳۳۳۸۶
، ماموران کلانتری 132 نبرد هنگام گشتزنی در بلوار ابوذر به زن و مردی که سرنشین خودروی پراید بودند مظنون شدند. به آنها دستور توقف دادند. در این ماجرا سرنشینان خودرو بدون توجه به هشدار پلیس از محل متواری شدند اما با تعقیب ماموران و با شلیک 3تیر هوایی خودرو متوقف شد.
چند دقیقه بعد زن سرنشین هنگام بیرون آمدن از خودرو اسلحه کمری خود را به سوی ماموران نشانه گیری کرد اما اسلحه شلیک نکرد. در پی این حادثه ، بلافاصله ماموران این زن را خلع سلاح کرده و او را برای تحقیق به کلانتری منتقل کردند. با مشخص شدن هویت این زن به نام اکرم وی اعتراف کرد اسلحه متعلق به همسرش عزت است و هر دو از یکی از شهرهای جنوبی به تهران مسافرت کرده اند.
در پی این اظهارات زن و شوهر مسلح برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و با صدور دستور قضایی در این ارتباط پرونده برای پیگیری و تحقیق به اداره اول پلیس آگاهی ارجاع شد. ضمن بررسی در خصوص متهمان معلوم شد، عزت دارای 2فقره سابقه کیفری در زمینه نزاع و خرید و فروش مواد مخدر است . با آغاز تحقیقات از هر دو متهم ، عزت اعتراف کرد که چندی پیش از یک دستگاه کامیون ، 50 دستگاه تلویزیون را سرقت کرده است . در پی این اعترافات ماموران در تحقیقات خود مالباخته را شناسایی کردند. دادیار پرونده در این خصوص به خبرنگار ما گفت : از آنجایی که متهم قصد شلیک به سوی پلیس را داشته است ، موضوع همچنان در حال تحقیق و پیگیری است و ماموران در پلیس آگاهی به سر نخ های مهمی در این پرونده دست پیدا کرده اند که پس از رسیدن به نتیجه اعلام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها