حق با شماست

ناهماهنگی در ارسال کارت سوخت

حسینی از قم: چند روزی است تصاویر شبکه تهران در قم به صورت شفاف‌ دریافت نمی‌شود. از صدا و سیمای این شهرستان درخواست رسیدگی دارم.
کد خبر: ۳۳۳۱۸۶

یک هموطن از اردبیل: مدتی است خودروی صفری را خریداری کرده‌ام که کارت آن به وسیله پست به در منزل فرستاده شد، ولی کارت سوختم سر از تهران درآورده است، با مراجعه به اداره پست، مسوولان ذیصلاح اظهار می‌کنند که در آدرس اشتباه شده است. حال سوالم این است که اگر در آدرس اشتباهی رخ داده است پس چرا کارت خودرو به سهولت به در منزلم رسیده است؟ و اکنون با توجه به اشتباه اداره پست، مبلغ گزافی جهت برگشت کارت سوخت از تهران به اردبیل از من گرفته‌اند.

ناصر صادق‌پور از هشترود: بیش از 40 سال است که شهرستان هشترود مرکز فرمانداری است و با توجه به تردد و رفت و آمد شهروندان، فقط دارای یک خیابان اصلی است که در تمام ساعات روز از ترافیک سنگینی برخوردار است، از مسوولان ذی‌صلاح درخواست دارم تا در این خصوص تدبیری بیندیشند.

جوابیه: در پی درج پیام 25 آذر با عنوان انتقال خودروها به پارکینگ، روابط عمومی ناجا با ارسال دورنگاری اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص موضوع فوق اعلام داشته به محض انتقال خودرو به پارکینگ مراتب را به مرکز منطقه مربوطه اعلام و مشخصات خودرو نیز در سامانه توقیف خودرو ثبت می‌شود؛لذا مالکان چنین خودروهایی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مناطق پلیس راهور یا از طریق پیام کوتاه به شماره 30005353 از آخرین وضعیت خودروی خویش اطلاع حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها