پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا از دستگیری 7 دانش‌آموز متوسطه در این منطقه خبر داده و اعلام کرد: این 7 نفر به اتهام مخفی کردن جانوران مختلف در سقف مدرسه برای ترساندن معلمان خود توسط پلیس دستگیر شدند. پلیس منطقه دنویل در ایالت نیوجرسی در مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های دولتی این ایالت، تصریح کرد: تمامی این دانش‌آموزان پسر هستند ولی هویت آنها به دلیل این که همگی نوجوانند، فاش نشده است. به گزارش آسوشیتدپرس، ماموران پلیس زمانی که این نوجوانان در پشت بام مدرسه مشغول شیطنت بودند، آنها را دستگیر کردند و همچنین موفق شدند چندین مرغ و خروس، موش و خرگوش را که این نوجوانان از مزرعه‌های اطراف دزدیده بودند درون سقف مدرسه پیدا کنند. این 7 دانش‌آموز به اتهام سرقت، شیطنت و آزار حیوانات به دارالتادیب منتقل شدند. ‌/‌ایسنا
کد خبر: ۳۳۲۹۶۹

مجازات به خاطر استفاده از اسپری فلفل

پلیس ایالت دلا ور در آمریکا زنی را به اتهام پاشیدن اسپری فلفل روی صورت نامزدش دستگیر و روانه زندان کرد.

مرد مجروح به پلیس ایالتی دلا ور گفت: من و نامزدم که 24 سال دارد، روز گذشته جر و بحث کردیم و من برای آن که او را بیشتر عصبانی نکنم از منزل خارج شدم، اما او دنبالم آمد و پیش از این که متوجه شوم قصد انجام چه کاری دارد، سوزشی را در صورت و چشمانم احساس کردم.

این مرد جوان خاطر‌نشان کرد: پس از آن اصلا متوجه چیزی نشدم، تا این که روی تخت بیمارستان به هوش آمدم. نامزدم اسپری فلفل روی صورتم پاشیده بود.

پلیس منطقه استنتون ایالت دلا ور نیز اضافه کرد: این زن در بازجویی‌هایش به ماموران پلیس گفته بود که نامزدش را در حال صحبت با یک زن دیگر دیده و از شدت حسادت اقدام به این کار کرده است. پزشکان معالج این مرد جوان نیز اعلام کردند که وی از ناحیه چشمان، گلو و تنفس دچار مشکل شده و تا سه ماه دیگر به وضعیت عادی خود باز نمی‌گردد.

این زن به اتهام آسیب رساندن به نامزدش به 7 ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. ‌/‌ ایسنا

سیلاب و توفان مرگبار در 4 کشور

توفان و سیلاب ویرانگر در عمان، لهستان، اسلواکی و مجارستان، دست‌کم 20 کشته بر جا گذاشته است و هزاران نفر هم ناپدید شده‌اند.

بر اثر وزش توفان حاره‌ای «فت» و جاری شدن سیلاب در عمان، تاکنون 16 نفر جان سپرده و 4 نفر ناپدید شده‌اند.

صادرات نفت از بندر «الفهل» عمان نیز بر اثر وزش این توفان با مشکل رو‌به‌رو شده بود که یکشنبه از سرگرفته شد. بر اثر همین رخداد جوی، شبکه‌های برق و مخابرات نیز خسارت دیده است و بیم این می‌رود باز هم شمار تلفات افزایش یابد.

همچنین بارش باران‌های سیل‌آسا در اروپا، افزون بر 15 قربانی گرفته است و هزاران نفر خانه به دوش شده‌اند. بیش‌ترین تلفات این سیلاب در جنوب لهستان دیده می‌شود. به دنبال مرگ 12 نفر، دولت این کشور دستور تخلیه بیش از 23 هزار نفر را از منطقه‌های پرخطر صادر کرد. دامنه ویرانی‌های سیل لهستان به‌ اندازه‌ای است که دونالد توسک، نخست وزیر این کشور از آن به عنوان «تراژدی بی پیشینه» نام برده است. این پدیده جوی، خسارت 2 میلیارد یورویی به همراه داشت.

در اسلواکی نیز 3 نفر به دنبال جاری شدن سیلاب ناپدید شده‌اند و وضعیت فوق‌العاده اعلام شده است. از مجارستان هم خبر می‌رسد رودخانه‌های این کشور طغیان کرده است و هزاران نفر آواره شده‌اند. ‌/‌ ایسکانیوز

واژگونی و سقوط کامیون در برزیل 20 کشته و مجروح بر جای گذاشت

پلیس راهنمایی و رانندگی برزیل از وقوع یک حادثه رانندگی در شمال شرق این کشور خبر داد و اعلام کرد: در پی واژگونی و سقوط یک کامیون از روی پل، دست‌کم 20 نفر کشته و مجروح شدند.

بر‌اساس گزارش روزنامه‌های دولتی برزیل، این حادثه شب گذشته در منطقه «باهیا» واقع در شمال شرقی این کشور، در حالی رخ داد که کامیون مذکور حامل نو‌جوانانی بود که از مسابقه فوتبال باز‌می‌گشتند.

همچنین اکثر قربانیان این حادثه نو‌جوانان بین 10 تا 18 ساله بودند. وضعیت 2 نفر از مجروحان این حادثه رانندگی وخیم گزارش شده است. /‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها