شبکه نی نی ، شبکه آموزشی - کاربردی

آموزش غیرمستقیم در دستور کار شبکه آموزش قرار گرفت

مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما گفت: برنامه های این شبکه پیش از این به صورت مستقیم به انتقال نکات آموزشی می پرداخت اما با برنامه های جدید آموزش غیرمستقیم نیز در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۲۶۰۷

اسرافیل علمداری روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به اینکه قبلا آموزش به صورت مستقیم یا تخته سیاهی در این شبکه انجام می شد ، اظهار داشت: امروزه آموزش از طریق ارتباط یکطرفه توسط رسانه کارآمد نیست. ضمن اینکه کلاس درس پویا است و پرسش و پاسخ صورت می گیرد که این امر در رسانه مسیر نمی شود.

وی افزود: مخاطبان شبکه آموزش را تمام گروه های سنی از اقشار مختلف جامعه تشکیل می دهند و این شبکه باید برای همه برنامه های آموزشی متنوع و جذاب تولید کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این اتفاق آرام آرام با حضور رضا پورحسین به عنوان مدیر شبکه ، شکل می گیرد، ابراز امیدواری کرد که با جذابیت بخشیدن به برنامه ها ، بینندگان شبکه هفت روز به روز افزایش یابد.

علمداری در خصوص راه اندازی شبکه «نی نی» خاطر نشان کرد: راه اندازی این شبکه بودجه زیادی می خواهد و هم اکنون در مرحله تخصیص بودجه قرار دارد.

به گفته وی، شبکه «نی نی» یک شبکه آموزشی - کاربردی است.

مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش ، یادآور شد: مسابقه همسفران آفتاب برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تولید شده که به بحث های عملی و نظری این ماه چون احکام، اخلاق، هوش و غیره می پردازد.

وی نقالی، مسابقه شور و اندیشه ، مشاعره ، گل آموز ، دانستنی ها ، مسابقه گزارش ، گزارش علمی فرهنگی ، مدرسه نپالی ها ، صبحی دیگر، رایانه امروز ، یاد یار مهربان و هنر از آغاز را برنامه های شبکه هفت در تابستان امسال ذکر کرد.

علمداری همچنین از پخش فیلم های نمایشی خارجی به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی برای آموزش زبان انگلیسی خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند برای افزایش توانایی مکالمه زبان انگلیسی خود از این برنامه نمایشی بهره مند شوند.

مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش با اشاره به برنامه زنده «فرصت برابر» ، تصریح کرد: 90 دقیقه به زمان پخش این برنامه در روزهای جمعه اضافه شده است. ضمن اینکه دو روز قبل از برگزاری کنکور امسال دو برنامه از صبح تا ساعت 23 اختصاص به این برنامه دارد. این ویژه برنامه با دعوت از کارشناسان و روانشناسان در مورد تغذیه و استرس قبل از کنکور و مسائل نشاط آور آن می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها