استقلال همچنان بلاتکلیف

در شرایطی که با وجود رفت‌وآمد گزینه‌های مختلف برای مدیریت باشگاه استقلال در ساختمان سفید خیابان سئول، علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده است مسعود زریبافان ، رئیس سابق مجمع باشگاه از مذاکره و مشورت با 50 نفر مدیر و کارشناس برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه خبر می‌دهد.
کد خبر: ۳۳۲۵۶۳

این رایزنی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هواداران استقلال برای خارج شدن باشگاه از بلاتکلیفی موجود، لحظه‌شماری می‌کنند تا با حضور مدیران جدید، استقلال در فصل نقل و انتقالات بازنده بزرگ لقب نگیرد؛ اما تا ساعات پایانی هفتمین روز از استعفای هیات مدیره و بویژه واعظی آشتیانی (مدیرعامل) باشگاه همچنان بلاتکلیف مانده است.

در روزهای اخیر، گمانه‌زنی وسیعی درباره مدیریت استقلال وجود داشته است، از فتح‌الله‌زاده و قریب گرفته تا امیدوار رضایی، هاشم ساعدی و ناصر حجازی، همه از جمله کسانی هستند که از آنها به عنوان اعضای جدید هیات مدیره یاد می‌شود. با وجود این، مسعود زریبافان، رئیس سابق مجمع باشگاه استقلال که پیش از این عنوان می‌شد، از سمت خود استعفا کرده، ظاهرا محور و حلقه اتصال مذاکرات علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی با گزینه‌های مختلف قرار گرفته است؛ چرا که برای دومین روز پیاپی به ایرنا گفت: تاکنون با بیش از 50 نفر از افراد مختلف و صاحب‌نظران درباره وضعیت باشگاه و انتخاب اعضای کادر فنی و هیات مدیره صحبت کرده‌ایم؛ اما تا زمانی که گزینه‌های مورد نظرمان برای هیات مدیره و کادر فنی باشگاه استقلال نهایی نشود، در مورد آن حرفی نمی‌زنم.

وی با بیان این‌که در تعطیلات روزهای گذشته نیز با قوت پیگیر این موضوع بوده است، افزود: تصور می‌کنم تا چند روز آینده بر سر گزینه‌هایمان به اجماع نهایی برسیم.

زریبافان در شرایطی از خارج شدن باشگاه از وضعیت بلاتکلیفی در روزهای آینده خبر می‌دهد که صرف نظر از جاماندن آبی‌ها از کورس رقابت در فصل نقل و انتقالات، امور جاری باشگاه هم معلق شده است، چون مسوولی وجود ندارد که حق امضا داشته باشد.

هادی مباشری، معاون پشتیبانی و مالی در شرایط فعلی، تنها مسوولی است که با وجود اتمام قرارداد خود با این باشگاه به امور روزمره استقلال می‌پردازد و البته حق امضا ندارد.

با این حال در جدیدترین اخباری که در این زمینه به گوش می‌رسد، ظاهرا امیر قلعه‌نویی در دیدار با سعیدلو ضمن خودداری از پذیرش پیشنهاد او دایر بر عضویت در هیات مدیره، به رئیس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد کرده که تا زمان تعیین تکلیف نهایی، یکی از پیشکسوتان استقلال (منصور پورحیدری) سرپرست باشگاه شود تا استقلال بیشتر از این در روزهای حساس فعلی آسیب نبیند.

اگر این اتفاق صورت گیرد، با توجه به روابط حسنه پورحیدری با مظلومی، به احتمال فراوان پرویز مظلومی، سرمربی استقلال خواهد شد. ضمن آن که این اخبار در حد شنیده‌هاست و معمولا نیز بندرت پیش آمده که یک پیشکسوت در استقلال و پرسپولیس همه‌کاره شوند. بنابراین حضور یک مدیر غیرورزشی به عنوان سرپرست استقلال بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

قدر مسلم آن که سازمان تربیت بدنی که پیش از این در انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز بارها امروز و فردا کرده است، نباید بیش از این در رابطه با مدیریت استقلال زمان را از دست بدهد.

امید توفیقی
گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها