رادیو تهران برنامه کودکان پخش می‌کند

مدیر رادیو تهران از پخش برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان و تغییرات محتوای برنامه‌های این شبکه با شروع فصل تابستان خبر داد. محمد جهانی، مدیر رادیو تهران درباره برنامه‌های تابستانی این شبکه رادیویی به مهر گفت: برای ایام تابستان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم. با شروع این فصل روزانه یک برنامه برای کودکان ساعت 45/18 به مدت 10 دقیقه پخش می‌کنیم. گروه نیمروزی این شبکه رادیویی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان یک برنامه زنده هر روز پخش می‌کند. هنوز ساعت این برنامه مشخص نشده، اما بین 10 تا 12 ظهر این برنامه روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۳۳۲۳۱۳

وی افزود: رادیو تهران قصد دارد تولید برنامه برای کودکان و نوجوانان را جدی‌تر بگیرد. دیگر برنامه‌های تفریحی رادیو تهران شامل مسیر ویژه ساعت 16 به مدت 2 ساعت و مسابقه مکث 95 ساعت 19 به مدت یک ساعت و نیم به صورت ویژه در ایام تابستان پخش می‌شود. در مسابقه مکث 95 به احتمال زیاد از شنوندگان هم دعوت می‌کنیم تا در استودیو حضور داشته باشند. عوامل برنامه صبح تهران در تابستان گفتگوهای تلفنی با مسوولان نهاد‌های مختلف با موضوع اوقات فراغت خواهند داشت.

مدیر رادیو تهران خاطرنشان کرد: برنامه‌ خانوادگی «خانه آبی»، برنامه گفتگو محور بحث روز و برنامه ورزشی رادیو تهران متناسب با ایام تابستان به موضوعات‌ مختلفی می‌پردازند. در مجموع محتوا و زمان برنامه‌های این شبکه رادیویی از ابتدای تیرماه تغییرات زیادی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها