سارق تحت تعقیب قرار گرفت

سرقت دندان مصنوعی پیرمرد در خیابان

راننده جوانی که پس از حمله به یک مرد سالخورده در غرب تهران ، دندان مصنوعی او را سرقت کرده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۱۶۰۴

به گزارش جام‌جم ، چند روز قبل مرد 58 ساله‌ای با خودرویش در حال رفتن به خانه بود که در یکی از محله‌های غرب تهران، راننده یک خودروی عبوری راهش را سد کرد و بدون مقدمه به ناسزاگویی به وی پرداخت.

مرد سالخورده که از رفتار نامناسب راننده جوان تعجب کرده بود، از خودرو پیاده شد و به وی اعتراض کرد و علت ماجرا را پرسید که در همین موقع راننده جوان بدون پاسخ به وی، گفت: تو را کتک خواهم زد تا دیگر هوس رانندگی نکنی.

مرد سالخورده از ترس جانش، به سمت باجه تلفن رفت تا با پلیس تماس بگیرد و از آنها تقاضای کمک کند که جوان راننده متوجه نیت وی شد و با چوبدستی به سوی پیرمرد حمله کرد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

مرد سالخورده‌ بسختی از زمین بلند شد که در همین موقع، مرد مهاجم بار دیگر به سوی او حمله‌ کرد و با بیرون کشیدن دندان‌های مصنوعی از دهان پیرمرد و برداشتن عینک او، از محل متواری شد و این شهروند تهرانی که بشدت بدحال شده بود، هنگام مراجعه به یکی از مراکز پلیس، متوجه ماموران گشت انتظامی شد و ماجرایی را که برایش رقم خورده بود، برای آنها بازگو کرد.

در پی این حادثه پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و با دستور قضایی از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 5، تحقیق در این زمینه آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها