دادسرای تهران با صدور اطلاعیه‌ای از کشف و ضبط اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری در بازرسی از یکی از ساختمان‌های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در اطلاعیه دادسرای تهران آمده است: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری برخی از مدارک و اسناد دولتی و محرمانه خارج از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی در یکی از ساختمان‌های متعلق به آن دانشگاه (طبقه ششم ساختمان محل استقرار دفتر هیات امنا) و نیز تلاش عده‌ای برای خارج کردن این اسناد و مدارک از مرکز یاد شده، موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۱۲۶۵

 بر اساس این گزارش، پس از بررسی موضوع و تایید صحت گزارش‌های دریافتی یاد شده توسط ضابطان، دادستانی تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضایی مقرر کرد با حضور نماینده دادستان و رعایت موازین شرعی و قانونی برای یک نوبت از محل بازرسی و اسناد مذکور قبل از خروج کشف و مراتب صورتجلسه شد. در پی بازرسی انجام شده از محل اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشف و ضبط شد.

در این گزارش تصریح شده است بازرسی یاد شده در چارچوب مقررات و توسط ماموران ذی‌صلاح صورت گرفته است و تمامی اسناد مکشوفه صورتجلسه شده و اینک توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است و دادسرای تهران طبق مقررات در مورد مدارک یاد شده متعاقبا اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

پیش از این دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادعا کرده بود بیش از 20 نفر در ساعت 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه با حمله به دفتر هیات امناء و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مرکز علوم و فناوری‌های پیشرفته به طور غیرقانونی وارد ساختمان فوق‌الذکر شده‌اند و ضمن تخریب وسایل موجود در محل تعدادی از اسناد و مدارک را برده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها