آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به انتشار مطالب توهین‌آمیز به روحانیت در یکی از نشریات دانشجویی موضع‌گیری کرد.به گزارش فارس، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، از انتشار مطالبی بر ضدروحانیت و تشیع در نشریه یکی از دانشگاه‌های این استان خبر داد و افزود: اخیرا دیده و شنیده شد در نشریه‌ای که در یکی از دانشگاه‌های استان قم به چاپ رسید، هم به روحانیت و هم به مذهب شیعه اهانت شده است.وی از بیان مطالب چاپ شده در این نشریه خودداری کرد و افزود: همه این مسائلی که در این نشریه که نام آنها را هم ذکر نمی‌کنم؛ آمده قابل مطرح کردن نیست و من نیز از بیان آنها پرهیز می‌کنم.
کد خبر: ۳۲۹۳۵۹

این مرجع تقلید با ابراز تاسف از این اتفاق و با بیان این ‌که گردانندگان این دانشکده‌ها خواب هستند، عنوان کرد: در مرکز تشیع به مذهب شیعه توهین می‌شود و باید گفت در این‌گونه مواقع دستی در کار است و گاهی اساتیدی که خود ناآگاه هستند، چند دانشجوی خوب را نیز اغفال می‌کنند، چه‌بسا این افراد مزدور باشند.

وی تاکید کرد: اینها باید هر چه زودتر این مسائل را اصلاح کرده و عذرخواهی کنند.

گزارش ناتو درباره‌ ایران

در گزارش جدید 55 صفحه‌ای کارشناسان ناتو از تهدیدات و فرصت‌های پیش‌روی این پیمان امنیتی ـ نظامی، برنامه‌های هسته‌ای و موشکی ایران تهدیدی علیه ناتو عنوان شده است.

به گزارش عصر ایران و به نقل از خبرگزاری ورلد تریبون در این گزارش آمده است برنامه‌های توسعه توان موشکی بالستیک ایران در کنار فعالیت‌های هسته‌ای این کشور تهدیدی جدی برای کلیت اعضای ناتو به حساب می‌آید.این گزارش زیرنظر مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و با شرکت جمعی از کارشناسان مسائل استراتژیک و نظامی تدوین شده است.

پاسخ اسد به پیام محرمانه مدودف

رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با روزنامه لبنانی دیلی استار فاش کرد دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور روسیه در سفر اخیر خود به دمشق حامل پیامی محرمانه از سوی شیمون پرز رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش عصر ایران، در این پیام پرز به اسد پیشنهاد داده که در صورت قطع رابطه با ایران و حزب‌الله، اسرائیل حاضر به گفتگوی مستقیم با سوریه بر سر بلندی‌های جولان خواهد بود. رئیس‌جمهور سوریه در تشریح پاسخ خود به این درخواست اسرائیل گفت: دمشق همچنان روابط خود را با تهران ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها