حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....
محققان دانشگاه لوما لیندای آمریکا معتقدند مغزها در جلوگیری از جذب کلسترول در بدن موثرند.
مطالعات قبلی هم به نتایجی مبنی بر مفید بودن خوردن روزانه مغزها دست یافته بودند.
همچنین مطالعات جدید که نتایج آن در نشریه طب داخلی منتشر شده اطلاعات آماری دقیقی در این مورد ارائه داده است.
طبق نتایج این مطالعه، مصرف مغزها علاوه بر این در کاهش تری گلیسیرید خون نیز موثر است. تری گلیسیرید نوعی چربی خون است که با بروز بیماریهای قلبی در ارتباط است. بعلاوه این اثر مغزها به میزان مصرف آنها وابسته و درمورد تمام انواع آنها صادق است.
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....