رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت گفت: همه دانشجویان درهفته خوابگاه‌ها (18 تا 24 اردیبهشت) می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی و قسمت فروشگاه الکترونیک آن، درخواست وام خرید کالا بدهند. فرهاد جعفری افزود: وام خرید کالا یک میلیون ریال است که به مناسبت هفته خوابگاه‌ها همه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.eshop.srd.ir برای خرید کالاهای آموزشی و کمک آموزشی از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۷۳۸۷

وی بازپرداخت این وام را مانند سایر وام‌های صندوق رفاه 48 ماهه اعلام کرد و افزود: دانشجوی متقاضی باید فهرست کالاهای مورد نظر خود را با مراجعه به فروشگاه الکترونیک سایت صندوق رفاه، انتخاب و به صندوق رفاه دانشگاه خود اعلام کند. رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت با اعلام این‌که در سال 88 این صندوق برای جلوگیری از برخی هزینه‌های زاید طرحی ارائه کرد که منجر به صرفه‌جویی در وقت و هزینه دانشجویان شد، اظهار کرد: براساس این طرح برای بازپرداخت وام‌ها که 6 ماه بعد از فراغت از تحصیل آغاز شده و 48 ماه به طول می‌انجامد، به جای مراجعه حضوری به بانک، پرداخت الکترونیکی در سایت صندوق رفاه با استفاده از شبکه شتاب مقدور شد.وی افزود: هرسال 80 تا 100 هزار نفر به مشتری‌های صندوق رفاه که 700 تا800 هزار نفر هستند افزوده می‌شود که این افراد بدون مراجعه به بانک قادر به بازپرداخت وام‌های خود هستند.

جعفری تاکید کرد: حتی گواهی بازپرداخت کامل اقساط نیز که قبلا با مراجعه حضوری به صندوق رفاه در تهران صورت می‌گرفت اکنون در مدت کمتر از 3 دقیقه با مراجعه به سایت صندوق رفاه از هر دانشگاهی قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها