مخفیگاه متهم را شناسایی کنید

کلاهبرداری از سازمان بازنشستگی شهرداری

مرد جوان با ترفند شرکت در مزایده از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران کلاهبرداری میلیونی کرد.
کد خبر: ۳۲۶۷۸۶

به گزارش فارس ،‌ اسفند 2 سال قبل مسئولان امور مالی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از وقوع یک کلاهبرداری با خبر شدند.

این افراد در بررسی‌های خود دریافتند فردی به نام حسین یکی از شرکت کنندگان در مزایده خودروهای فرسوده سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بوده پیش از برگزاری مزایده مبلغ 5 درصد مبلغ مزایده را به حساب این شرکت واریز کرده است سپس مشخص شد از آنجا که این فرد در مزایده برنده نشده است شرکت سرمایه‌گذار طی یک فقره چک مبلغ واریز شده از سوی حسن را به او بازگردانده است.

تحقیقات نشان داد حسن چند روز پس از گرفتن چک با جعل سند به مبلغ 48 میلیون ریال، این مبلغ را به حساب خود در یک شعبه دیگر حواله کرده است.

با شکایت نماینده حقوقی سازمان بازنشستگی از طریق بازپرسی شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران، پرونده با دستور عبدالهی بازپرس این شعبه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

در تحقیقات کارآگاهان از 2 شعبه بانکی که متهم برای وصول مبلغ به آنها مراجعه کرده بود و شعبه‌ای که خودش در آن حساب داشت ، مشخص شد وی قبلأ با جعل مدارک هویتی یکی از شهروندان اقدام به افتتاح حساب در آن شعبه کرده است و آدرس اعلامی توسط این فرد نیز صحت ندارد.

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابائی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به این که متهم تاکنون دستگیر نشده و همچنین احتمال ارتکاب به جرائم مشابه توسط وی وجود دارد قاضی پرونده با انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه موافقت کرده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: از همه شهروندانی که از هویت واقعی متهم یا محل زندگی وی هرگونه اطلاعاتی دارند و شکایتی از این فرد دارند دعوت شده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی واقع در خیابان 12 فروردین یا شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران مراجعه و یا با شماره تلفن 21866028 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها