امید 9ساله ، با ضربات کابل در یک قدمی مرگ قرار گرفت

کودک 9ساله ای که با ضربات کابل دچار مرگ مغزی شده ، در یک قدمی مرگ قرار گرفت . به گزارش خبرنگار ما ، روز گذشته مسوولان بیمارستان شهید فیاض بخش
کد خبر: ۳۲۶۵۲
در تماس تلفنی با ماموران انتظامی عنوان کردند ، کودک 9ساله ای که از سوی بستگانش به این محل منتقل شده است ، به علت ضربات کابل دچار مرگ مغزی شده است . با عزیمت ماموران به محل و تحقیق در این زمینه مشخص شد، مادر این کودک با ضربات کابل ، فرزندش را مجروح می کند و بعد کودک 9ساله به یکی از مراکز درمانی منطقه رباطکریم منتقل می شود و به دلیل وخامت حال با آمبولانس به بیمارستان انتقال می یابد.

دستگیری مادر امید

با بررسی و تحقیق در این زمینه ، مشخص شد پس از این اتفاق دردناک ، مادر کودک از سوی ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است . یکی از عوامل درمانی بیمارستان ، در این خصوص به خبرنگار ما گفت : وقتی امید به بیمارستان منتقل شد، رمق چندانی نداشت و پزشکان بلافاصله با تنفس مصنوعی به یاری او شتافتند و مانع مرگش شدند. وی افزود: متاسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهید فیاض بخش ، امید چندانی به زنده ماندن او نیست و ضربات ناشی از جراحت کابل و شلاق ، سطح هوشیاری او را بشدت کاهش داده و اکنون تنها قلب کودک به امید حیات دوباره ، با مرگ به جدالی نابرابر برخاسته است .

پدر در زندان

پیگیری خبرنگار جنایی ما حاکی است ، پس از دستگیری مادر امید از سوی ماموران انتظامی ، این زن در اعترافات اولیه خود عنوان کرده است به دلیل شیطنت های امید عصبانی شده است و از آنجا که شوهرش در زندان ، دوران محکومیت را سپری می کند، قادر به کنترل خود نبوده و به همین دلیل ، با شلاق فرزندش را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن که متوجه بیهوشی او شده ، برای انتقال او به بیمارستان از همسایه ها درخواست کمک کرده است.

ابراز تاسف کادر درمانی

با بحرانی شدن وضعیت جسمی امید، مسوولان و تیم پزشکی بیمارستان شهید فیاض بخش ، با ابراز تاسف از این رویداد دردناک عنوان کردند، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بار دیگر امید به زندگی بازگردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها