سردار ساجدی نیا اعلام کرد:

آغاز فعالیت پلیس نامحسوس انتظامی در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز به کار پلیس نامحسوس انتظامی در پایتخت خبر داد.پلیس نامحسوس برای مقابله با سرقت و ماموریت‌های ویژه بکارگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۳۴۴

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفتگو با ایسنا افزود: در سومین طرح فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای ارتقای امنیت در پایتخت در سال جاری ، ماموریت پلیس نامحسوس انتظامی آغاز شد که ماموریت این پلیس کنترل محل‌های جرم‌خیز و احتمال وقوع جرم در رابطه با سرقت ، اعم از جیب بری ، کیف قاپی ، کف زنی ، سرقت لوازم خودرو و... و ماموریت‌های ویژه است.

وی افزود: این پلیس در اولین ماموریت خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است و از روز شنبه نیز در سطح شهر تهران به انجام ماموریت می‌پردازد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که ماموران پلیس نامحسوس انتظامی همگی از پرسنل ناجا هستند به ایسنا گفت: ماموران پلیس نامحسوس انتظامی دارای حکم ماموریت، کارت شناسایی، نشان ویژه پلیس و کاور مخصوص بوده و فقط در حوزه سرقت و ماموریت‌های ویژه بکارگیری می‌شوند.

وی از شهروندان خواست به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در هنگام انجام ماموریت پلیس‌های نامحسوس از آنها کارت و حکم ماموریت و نشان ویژه را مطالبه کنند.

سردار ساجدی‌نیا تاکید کرد: ‌از روز شنبه پلیس‌های نامحسوس در مراکز پرتجمع شهر حضور یافته و به انجام ماموریت می‌پردازند.

همچنین عصر پنجشنبه ماموران پلیس نامحسوس با انجام مانوری در محل نمایشگاه کتاب تهران آغاز فعالیت خود را اعلام کردند.

ماموران پلیس نامحسوس در اولین اقدام خود از توزیع کتابی با عنوان نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جلوگیری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها