18 کشته در 2 انفجار جداگانه در عراق

جام جم آنلاین : مقامات امریکایی و عراقی اعلام گردند ، روز شنبه 22 نوامبر بر اثر دو حمله انتحاری جداگانه مرگبار دستکم 18 نفر کشته و ده ها نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۲۳۰۶

 iraq2

به گزارش شبکه تلویزیونی TV5 فرانسه ، در نخستین حمله انتحاری ، یک خودرو بمب گذاری شده یک مقر پلیس را در شهرک کوچک خان بنی سعد واقع در 20 کیلومتری شمال بغداد هدف قرار داد که بر اثر انفجار آن دستکم 6 مامور پلیس عراق و 3 غیرنظامی از جمله یک دختربچه 4 ساله جان خود را از دست دادند.
اسماعیل العسکری رئیس پلیس خان بنی سعد گفت: حوالی ساعت 7 و 30 دقیقه بامداد یک خودرو بمب گذاری شده به سوی ساختمان مقر پلیس به سرعت به حرکت درآمد.
ماموران پلیس به سوی آن شلیک کرده اما نتوانستند آن را متوقف کنند و خودرو به ساختمان اصابت کرد و انفجار وحشتناکی رخ داد.

 iraq3

طالب الصمیمی پزشک بیمارستان خان بنی سعد گفت : من فقط بدن های قطعه قطعه شده قربانیان را دریافت کردم. به دشواری می توان تعداد قربانیان را مشخص کرد ما مجروحان را به بیمارستان بعقوبه اعزام کردیم .
دومین حمله انتحاری 10 دقیقه بعد علیه مقر اصلی پلیس در شهر بعقوبه واقع در 60 کیلومتری شمال غرب بغداد رخ داد.
سرهنگ بیل مک دونالد سخنگوی لشکر چهارم نیروی زمینی ارتش امریکا گفت در این حمله انتحاری که توسط یک خودرو بمب گذاری شده صورت گرفت ، دستکم هفت مامور پلیس و 2 نفر غیرنظامی به قتل رسیده اند علاوه بر این ، 5 مامور پلیس نیز در این انفجار مفقود شده اند.
فهرست اسامی 18 مقتول و 43 مجروح این 2 انفجار در بیمارستان بعقوبه نصب شده است .
در حمله انتحاری علیه مقر پلیس بعقوبه خودرو بمب گذاری شده قبل از برخورد به ساختمان منفجر شد و در محل انفجار حفره ای به پهنای 10 متر و عمق 5 متر ایجاد شد و ساختمان به شدت آسیب دید.

هواپیمای غیرنظامی DHL در بغداد هدف راکت قرار گرفت
22 کشته در حمله کامیون بمب گذاری شده به مقر ایتالیایی ها در ناصریه
گزارش روز خبری
مقاومت تا آخرین نفر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها