زن میانسالی که شوهر خواهر شوهر خود را به قتل رسانده بود، با اخذ رضایت از اولیای دم پرونده از طناب دار رهایی یافت. به گزارش فارس،‌ بامداد 17 آذر سال 84 مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه در جنوب تهران با‌خبر شدند.
کد خبر: ۳۲۲۵۶۲

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند: یک مرد 45 ساله به اسم محمدرضا بر اثر فشار بر رگ‌های حیاتی گردنش، خفه شده و در یک خانه مسکونی به قتل رسیده ‌است. ساکنان این خانه مسکونی شناسایی شدند و 2 مرد و یک زن میانسال دستگیر شدند که زن دستگیر شده در اولین جلسه بازجویی به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

این فرد مدعی شد: زمانی که مقتول که شوهر خواهر‌شوهرم بود، به خانه ما آمد، قصد تعرض به مرا داشت که همین امر باعث شد من با کمک فرزند و شوهرم وی را به قتل برسانم.

پس از انجام تحقیقات، این فرد از طرف قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد که این حکم از سوی شعبه 27 دیوان عالی کشور هم تأیید شد.

سرانجام دیروز خانواده مقتول به دادسرای امور جنایی آمدند و با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران پس از چند ساعت تلاش از سوی قاضی جابری و پورمکری، خانواده مقتول از قصاص زن میانسال گذشتند.

پرونده متهم درخصوص جرم عمومی به دادگاه کیفری ارسال شد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها