رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حفظ و نشر آثار گرانبهای حضرت امام (ره) را به صورت کامل و صحیح، ذخیره ارزشمندی برای نسل کنونی و نسل‌های آینده و حتی بشریت دانست و گفت: بخش مهمی از این کار را موسسه نشر و تنظیم آثار حضرت امام (ره) انجام داده و به یاری خدا مابقی آن نیز با همت بلند مسوولان این موسسه و دلسوزان نظام انجام خواهد شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، هاشمی‌رفسنجانی در دیدار مسوولان و مدیران دفتر نمایندگی موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) در قم، امام خمینی(ره) را شخصیت جامع الاطرافی خواند که از نبوغ و استعداد خدادادی بی مانندی در جهت شناخت دین، جامعه و مردم بهره می‌برد.
کد خبر: ۳۲۱۴۲۳

وی افزود: همین استعداد و توانایی امام(ره) بود که انقلاب اسلامی را با یاری خداوند و مردم به پیروزی رساند.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به این‌که به نظر نمی‌رسد شخصیت دیگری غیر حضرت امام می‌توانست این تحول عظیم را به وجود آورد، تصریح کرد: امروز اندیشه‌های امام در سرتاسر جهان نشر یافته و ایشان به شخصیتی جهانی تبدیل شده‌اند. رئیس مجلس خبرگان رهبری، احیای حکومت اسلامی و تاسیس ولایت فقیه را از ابتکارات ارزشمند حضرت امام (ره) خواند و گفت: ما اگر بتوانیم میراث امام خمینی، بخصوص ولایت فقیه را درست و صحیح به دنیا معرفی کنیم و عملمان نیز متضاد با افکار امام نباشد، حق آن امام عزیز را تا حدودی به جا آورده‌ایم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام خمینی را شخصیتی مکتبی، مستقل و مستحکم خواند و گفت: همین بزرگی امام بود که باعث می‌شد، ایشان پای اعتقادات خود بدون ترس و واهمه از قدرت‌ها در مقابل آنان بایستد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تقدیر و تشکر از مسوولان موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی (ره)، بخصوص مرحوم حاج سید احمد آقا و حجت‌الاسلام سید حسن خمینی افزود: اگر همت این بزرگواران در جمع‌آوری و حفظ و نشر صحیح آثار امام(ره) نبود، قطعا اندیشه‌ها و آثار امام مورد طمع مغرضان قرار می‌گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها