با نامزدی در رشته‌های فیلم و بازیگری صورت گرفت

موفقیت شکار روباه در جشنواره فیلم مسکو

فیلم سینمایی «شکار روباه» ساخته مجید جوانمرد و محصول شبکه جهانی سحر - معاونت برون مرزی صداوسیما نامزد جایزه بهترین فیلم و بازیگری مرد و زن از دوازدهمین جشنواره فیلم‌های پلیسی مسکو شد.
کد خبر: ۳۱۸۸۲۴

به گزارش فارس ، فیلم سینمایی «شکار روباه» به کارگردانی مجید جوانمرد و محصول شبکه جهانی سحر ، در بخش بهترین فیلم‌های سینمایی پلیسی دوازدهمین جشنواره فیلم‌های پلیسی مسکو ، کاندیدای بهترین فیلم سینمایی و نامزد دریافت جایزه شناخته شد.

در بخش بهترین بازیگران نقش های منفی و مثبت این جشنواره، به ترتیب ملیسا مهربان (بازیگر نقش ورونیکا) به عنوان بهترین بازیگر نقش منفی و دانیال حکیمی (بازیگر نقش علی آزاد) به عنوان بهترین بازیگر نقش مثبت فیلم سینمایی «شکار روباه» نامزد دریافت جایزه از دوازدهمین جشنواره فیلم های پلیسی مسکو معرفی شدند.

«شکار روباه» در ژانر پلیسی - جاسوسی تهیه شده و داستان آن که به قلم فتانه یعقوبی به نگارش درآمده، حکایت ماجراهایی است که با سفر علی و سهراب دو برادر پژوهشگر ایرانی به ایروان برای شرکت در یک کنفرانس علمی آغاز می‌شود. پایان این کنفرانس و آشنایی سهراب با ورونیکا، نقطه شروع تحولاتی است که زندگی این دو برادر، خانواده و اطرافیان آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فیلمبرداری «شکار روباه» که در جشنواره بیست و هفتم فجر حضور داشت و سال گذشته در سینماهای کشور نیز اکران شد، در تهران، ایروان (ارمنستان) و اصفهان انجام شده و سیدمحسن جاهد علاوه بر تهیه‌کنندگی، مدیریت فیلمبرداری آن را نیز به عهده داشته است ضمن آن که دانیال حکیمی، فرهاد قائمیان، سام درخشانی، ملیسا مهربان، سیمون باغداساریان، پوراندخت مهیمن، حامد آقایی، دادا پطروسیان، درو میناسیان، واروژ خاچاطوریان، سونیا کاتوزیان، تامارا درساآراکلیان، آرمن پطروسیان و آغاونی گیوموشیان و ... از جمله بازیگرانی هستند که در «شکار روباه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دوازدهمین جشنواره فیلم های پلیسی مسکو از 21 تا 26 آوریل 2010 برابر با یکم تا ششم اردیبهشت ماه 1389 در مسکو برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها