محسن رضایی:

برای موفقیت باید تلاش مضاعف کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای کسب موفقیت‌های بزرگ باید تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهیم.
کد خبر: ۳۱۸۳۶۵

به گزارش فارس، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر بخواهیم در این مرحله از انقلاب ملتی موفق باشیم باید تلاش خود را چند برابر کنیم و تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به برخی مستندات تاریخی در سال‌های گذشته کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی زمانی که نتوانستند ایران را شکست دهند در راستای عدم کسب موفقیت ایران اسلامی گام برداشتند و این امر از دستورالعمل‌‌های دشمن در مقابله با ملت ایران است.

رضایی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مخاطب پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مسئولان نظام هستند گفت: مسئولان نظام اگر تلاش خود را چند برابر کنند باعث می‌شود تا مردم از این امر برای افزایش سطح همت و تلاششان راغب باشند و در راستای فتح قله‌های بلند همت کنند.

وی افزود: یکی از اهداف عالیه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر سختکوشی ملت در کسب موفقیت‌های بیشتر است و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تلاش مضاعف باید برای پیشرفت انقلاب اسلامی در دستور کار باشد گفت: ملت ایران باید با سختکوشی و تلاش بیشتر در عرصه‌ها پیش رود تا بتوانیم مسیر انقلاب را که تا به امروز با موفقیت پیش رفته‌ایم ادامه دهیم.

بر پایه این گزارش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در شهرستان دزفول به مقام شامخ شهدای این شهرستان با حضور در گلزار شهدای دزفول ادای احترام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها