
به گزارش فارس، تهمینه دانیالی گفت: برند مفهوم پیچیدهای است که در مرحله اول عنوان تصویر یا نام تجاری را به مخاطب یادآوری میکند.
وی با اشاره به اینکه احساسی که مصرف کننده اعم از رنگ، هویت و لوگو نسبت به محصولی که از آن استفاده میکند، به دست میآورد نیز تداعی کننده مفهوم برند است، اظهار داشت: هدف از تعریف برند در مجموع ارزش آفرینی به محصول مورد نظر است.
معاون هنرهای سنتی و صنایعدستی ادامه داد: با توجه به تنوع و کیفیتی که در محصولات هنرهای سنتی و صنایعدستی کشورمان سراغ داریم تعریف برند ملی برای این تولیدات ضروری به نظر میرسد.
دانیالی تأکید کرد: نبود برند ملی برای تولیدات صنایعدستی و هنرهای سنتی بخش فروش داخلی و خارجی محصولات ایرانی را با مشکل روبرو میکند.
وی افزود: معاونت هنرهای سنتی و صنایعدستی در همین راستا کار مطالعاتی را در خصوص ایجاد برند ملی صنایعدستی آغاز کرده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی اختصاصی خبرنگار روزنامه «جامجم» در بیروت با حسن عزالدین، عضو بلندپایه حزبالله و نماینده پارلمان لبنان مطرح شد
دکتر حسن سبحانی، استاد دانشگاه تهران در گفتوگو با روزنامه«جامجم» مطرح کرد