یک مرد میانسال به خاطر استفاده از کارت سوخت خودرویی که آن را قبلا فروخته بود، تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۴۶۵۲

به گزارش ایسنا، فردی 35 ساله به نام علی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دادسرای امور جنایی تهران به طرح شکایتی نزد قاضی محمدحسین شاملو بازپرس شعبه‌ اول دادسرای امور جنایی تهران پرداخت و گفت: حدود سه سال قبل ، یک دستگاه خودروی هوندا از شخصی به نام اصغر به صورت قولنامه‌ای خریدم و طی این سه سال هر بار که از او خواستم برای به‌نام زدن سند خودرو اقدام کند از این کار خودداری کرد.

وی افزود: بعد از سهمیه ‌بندی بنزین ، کارت سوخت این خودرو به دلیل آنکه سند به نام من ثبت نشده بود به آدرس فروشنده ارسال شد و او هم کارت را به من نداد.

شاملو پس از استماع ادعاهای این شاکی دستور بازداشت متهم را صادر کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه کارت سوخت به خودرو تعلق دارد نه به شخص، باید به کسی که خورو را خریده داده شود و اگر هم او حاضر به دریافت کارت نشد، باید به مرجع صادرکننده عودت داده شود.

بازپرس شعبه‌ اول دادسرای امور جنایی تهران پ با بیان اینکه اتهام اصغر در این پرونده ، تحصیل ما از طریق نامشروع است، به ماده‌ دو قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس ، ارتشا و کلاهبرداری اشاره کرد و افزود: متهم از سهمیه‌ای استفاده کرده که شرعا و قانونا حق استفاده از آن را نداشته است. به همین دلیل ضمن توقیف کارت سوخت، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها