گروه حوادث: انتشار گاز 2CO در ساختمان بانک مرکزی، بعدازظهر روز گذشته موجب مسمومیت 12 نفر و مرگ یکی از کارکنان این بانک شد. به گزارش «جام‌جم»، ساعت 34/14 روز گذشته و به دنبال تماس با سازمان آتش‌نشانی مبنی بر انتشار گاز در 3 طبقه زیرین ساختمان بانک مرکزی، امدادگران ایستگاه‌های یک، 2 و 46 عازم محل شدند.
کد خبر: ۳۱۲۹۷۹

ماموران آتش‌نشانی با ورود به محل به کمک دستگاه‌های تنفسی 9 نفر از کارکنان بانک را که دچار مسمومیت شده بودند، از محل خارج کردند و در این میان 3 نفر از آتش‌نشان‌ها که دستگاه‌های تنفسی خود را به مصدومان متصل کرده بودند، خود دچار مسمومیت جزئی شدند.

محمدرضا حاجی‌بیگی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از تماس با سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله نیروهای امدادی عازم محل شدند و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد هیچ حریقی در کار نبوده و هیچ‌گونه انفجار و آتش‌سوزی در این محل روی نداده است.

حاجی‌بیگی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از نشت گاز بوده که تیم کارشناسی با استقرار در محل، بررسی در این زمینه را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از خارج شدن از طبقات زیرین بانک مرکزی، تحویل ماموران اورژانس شدند.

یک کشته

گزارش دیگری در این ارتباط حاکی است، یکی از مسوولان روابط عمومی بانک مرکزی در گفتگو با ایسنا،‌ با تایید مرگ یک نفر از کارکنان اداره نشر اسکناس بانک مرکزی گفت: این حادثه بر اثر نشت کپسول آتش‌نشانی هنگام تست به وقوع پیوست که بر اثر آن یک نفر از همکاران اداره نشر اسکناس فوت کرده است.

وی تصریح کرد: تعدادی از همکاران هم در این سانحه مصدوم شدند که آمار دقیقی از آنها نداریم. او تاکید کرد: در این حادثه هیچ‌گونه انفجار و آتش‌سوزی اتفاق نیفتاد و محل آن ساختمان دوم بانک مرکزی یعنی ساختمان فردوسی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها