روابط عمومی سازمان راهداری خبرداد:

پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس،اسفند

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از ابتدای اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۵۲۲

به گزارش فارس ، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین شهری از اول اسفندماه و پیش‌فروش عادی از هشتم اسفندماه در سطح شهر تهران آغاز می‌شود.

بنا بر این گزارش ، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل این سازمان از برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی 89 براساس ایمنی و آمادگی ناوگان خبر داد و اظهار داشت : در نوروز گذشته 37 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای جابه جا شدند و در نوروز 89 با تأمین 70 هزار ناوگان عمومی اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه پیش بینی می‌شود 39 میلیون نفر مسافر در این بخش جابه جا شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با این تعداد ناوگان و پیش فروش بلیت‌ها تقاضای مسافران در ایام نزدیک به تعطیلات در پایانه ها به طور کامل برآورده و هیچ گونه ازدحامی وجود نخواهد داشت.همچنین نیازی به استفاده از ناوگان کمکی نباشد و در صورت نیاز نیز از ناوگان ایمن و دارای مشخصات فنی بهره‌گیری خواهد شد.

وی با بیان این که میانگین عمر ناوگان اتوبوس در کشور 12،8 سال است ، افزود: امسال 3 هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی بخش حمل ونقل اضافه شده است.

معاون حمل ونقل سازمان درخصوص شیوه‌ نظارت بر تردد مسافران طی طرح نوروزی 89 خاطرنشان کرد: طی اجرای طرح نوروزی ، نظارت بر جابه جایی مسافران از طریق نمایندگان سازمان و تشکل های صنفی در پایانه های مسافربری ، توزیع فرم های نظرسنجی ، سامانه پیام کوتاه 3000143 ، نیروهای پلیس راه و گشت های راهداری انجام می شود.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور به استان های جنوبی که طی سال های گذشته به عنوان اقدامی فرهنگی در کشور شکل گرفته است ، امسال نیز با برنامه‌ریزی مطلوب‌تر و ایمنی بیشتر انجام می‌شود.

آدم نژاد با اشاره به اعتبارات مناسب اختصاص یافته در سال جاری برای احداث و توسعه پایانه های مرزی و پیشرفت مطلوب این پایانه ها خاطرنشان کرد : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته طی طرح نورروزی سال 89 نیروهای این سازمان به طور شبانه روزی در پایانه های مرزی حضور خواهند داشت و برنامه ریزی لازم برای عرضه منظم بلیت و تردد در مرزها صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته ، تأمین ناوگان مورد نیاز و پیش فروش بلیت ها، هموطنان در نوروز سال آینده سفرهایی ایمن و آسوده داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها