تمدن در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

حضور ملت کامل‌کننده پیام 9دی‌ بود

استاندار تهران با بیان اینکه ملت ایران امروز حرکت عظیم نهم دی را کامل کرد،گفت:یقیناً حضور امروز ملت ایران کامل‌کننده پیامی بود که نهم دی‌ماه داده شد.
کد خبر: ۳۱۱۷۰۹

مرتضی تمدن استاندار تهران که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده بود،در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز گفت: همیشه حرکت‌های ملت ایران آنقدر حرکت‌های بزرگ و ارزشمند بوده که عقل ما به آن راه نمی‌یابد.

وی افزود: امروز ملت ایران آن درسی که مقام معظم رهبری فرمودند مبنی بر اینکه دشمنان و بیگانگان از حضور ملت مبهوت خواهند شد، به بهترین شکل ممکن تحقق یافت و دنیا از عظمت این راهپیمایی مبهوت شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: اقیانوس خروشان مردم ایران از میدان امام حسین و دیگر میادین تا میدان آزادی نشان داد که انقلاب مانند روزهای نخستین توفنده، باشکوه و پرشور به پیش می‌رود.

تمدن با اشاره پیام حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی امروز گفت: این حضور گسترده در واقع تشییع جنازه دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی بود و ما امیدواریم از عظمت حضور مردم عبرت بگیرند و به خود بیایند اما کسانی که امروز به امواج خروشان مردم نپیوستند برای همیشه راهشان از مردم جداست و باید برای آنها حساب دیگری باز کرد.

یوسف اسدی-خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها