فتحی پور در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

22بهمن روز وحدت ملی ایرانیان است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به راهپیمایی پیش روی 22 بهمن گفت:مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی وحدت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۳۱۱۲۷۶

ارسلان فتحی پور نماینده کلیبر و هوراند در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با تأکید بر اینکه 22 بهمن روز پیروزی سال ها مبارزات ملت ایران است،خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خط مشی راهپیمایی 22 بهمن امسال را تعیین کردند و اعلام داشتند که مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان شکنی به استکبار و مخالفان خواند داد بنابراین قطعاً مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران که همواره وفاداری خود را به نظام،انقلاب و ولایت به اثبات رسانده‌اند صحنه های شگفت انگیزی را در این روز خواهند آفرید.

وی افزود:با توجه به حساسیت فعلی جامعه و با عنایت به اینکه مردم ایران همیشه موقع شناس بوده قطعاً در راهپیمایی روز پنجشنبه درک و هوشیاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فتحی پور به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد:پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری و مسئولین جمهوری اسلامی ایران است و مردم ایران قدرشناس این نظام  و انقلاب هستند.

به گفته وی در طول 30 سال انقلاب اسلامی توجه به مناطق محروم و توسعه نیافته،توجه به زیرساخت ها و اقتصاد کشور،رسیدگی به روستاها و احداث جاده‌ها،بیمارستانها،سدها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز آموزشی و گردشگری بی نظیر بوده است.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها